Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2020 » Грудень » 17

«Мотиваційні родзинки»

від учителя англійської мови Марич Олени Миколаївни

#СтратегіяСузір_явді

Щоб мотивувати своїх учнів, спочатку треба мотивувати себе. Для мене найголовніша мотивація – це допитливі очі дітей, їхні досягнення, їхнє очікування чогось цікавого на уроці.

Наші зустрічі завжди починаються з посмішки і вітання «I`m glad to see you!» («Я радий тебе бачити!»). З самого початку уроку ми з учнями створюємо теплу атмосферу в класі. Я приділяю увагу кожному. Діти  не бояться до мене звертатися, тому що знають - ніхто не залишиться без уваги.

Разом ми створили правила, які допомагають без страху працювати на уроці: «Помилятися – це нормально, а сміятися над чужими помилками – не гарно». Тому навчаємось, як одна команда.

І все ж – це діти, найголовніше для них гра! Яскраві флешкарти, цікаві презентаціі, роздатковий матеріал з кросвордами, ребусами і різними завданнями допомагають зацікавити учнів. Для закріплення опрацьованого матеріалу використовую яскраву ігрову наочність. Учні виконують завдання біля дошки змагаючись, але у нас завжди перемагає ДРУЖБА. Навіть діагностичні роботи оформленні яскраво і цікаво і, як це не дивно, учні дуже їх чекають.

За свої старання діти отримують схвальний відгук. Для них це дуже важливо, оскільки вони розуміють, що здобуті знання – це результат їхньої праці.

Учитель англійської мови Олена Миколаївна МАРИЧ

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

від учителя української мови та літератури

Сьомченко Ольги Петрівни

#СтратегіяСузір_явді

Одна з найважливіших умов підвищення якості уроків – формулювання привабливої мети, урізноманітнення методів і прийомів навчання, видів завдань, які виконують учні. Будь-яка одноманітність породжує в дітей відчуття перевантаження. Воно виникає не стільки від великої кількості завдань, їх складності, скільки від одноманітності. Отже, одне з правил педагога: ввести в навчальне завдання коло інтересів учня. «Усіма можливими засобами потрібно запалити в дітях гаряче прагнення до знань та навчання», - вважав Ян Амос Каменський.

Працюючи з учнями середньої ланки, я зробила висновок, що одним з найбільш дієвих прийомів, які сприяють мотивації на уроках української мови є вправи з ключами та розподільчі диктанти. Прийом цей не новий, але вдало підібраний матеріал таких вправ значно розширює ефективність його використання. Також на уроках мови використовую такі прийоми, як: незакінчені завдання, тексти, які спонукають учнів ставити запитання або шукати правильні  шляхи  виконання; прийом навмисних помилок, прийом спільного з учителем пошуку розв’язання проблеми.

Досить ефективними прийомами мотивації до прочитання художнього твору є літературні диктанти. Крім того, такий прийом дає можливість оцінити  велику кількість учнів, побачити прогалини в їхніх знаннях. Сприяють мотивації до вивчення української літератури використання елементів інсценізації художніх творів, перегляд слайдів, комп'ютерних презентацій (створених як вчителем так і учнями).

Учитель української мови та літератури Ольга Петрівна СЬОМЧЕНКО

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

від учителя німецької мови Твердохліб Аліни Олександрівни

#СтратегіяСузір_явді

Так від чого ж залежить навчальна успішність учня? Від його інтелектуальних здібностей та можливостей чи все ж від вміння вчителя цікаво подати навчальний матеріал, змотивувати учнів до навчання та пізнання нового?

Хоча питання досить риторичне, я все ж схиляюся до думки, що саме вчитель здатен перетворити звичайний урок на захоплюючу мандрівку, активними учасниками якої будуть всі діти в класі без виключення. Тому в своїй роботі я завжди стараюся впроваджувати нові прийоми і методи навчання, які б допомогли зробити навчальний матеріал більш доступним для розуміння. Останнім часом я досить успішно використовую в своїй діяльності елементи методу скетчноутингу, а простіше кажучи, особливу техніку конспектування за допомогою графічних ілюстрацій, окремих слів, схем, візуальних зображень. Основна задача «скетчів» зробити громіздкий і важкий для розуміння матеріал більш простим для сприйняття та осмислення.

Разом з дітьми ми часто конспектуємо за допомогою «скетчів» граматичні правила, використовуючи для цього ватман, листок формату А4 чи навіть просто зошит чи словник.

Метод скетча розвиває у школярів уяву, прискорює процес запам’ятовування, сприяє точності відтворення і формує впевненість в собі та власних силах і знаннях. З власної практики можу запевнити, що використання методу скетчноутингу на уроках іноземної мови сприяє підвищенню якості навченості і рівня змотивованості учнів.

Учитель німецької мови Аліна Олександрівна ТВЕРДОХЛІБ

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

від учителя хімії Гінчук Лілії Анатоліївни

#СтратегіяСузір_явді

Одним із шляхів мотивації учнів до вивчення хімії є проведення домашнього експерименту. Цей вид діяльності формує позитивну мотивацію до навчання.

 

Учні 7-11 класів проводили домашні експерименти з різних тем. Одним з таких досліджень був домашній експеримент в 9-х класах за темою «Дослідження pH середовища. Виготовлення універсальних індикаторів». Учні з цікавістю виконували дослід, надсилали фото та відеозвіти своєї роботи. Діти були задоволені своєю роботою, адже вони самостійно створили індикаторні папірці з речовин, які є у кожного в побуті.

Учитель хімії Лілія Анатоліївна ГІНЧУК

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

Секрети ефективного спілкування

від практичного психолога Соловей Ольги Володимирівни

#СтратегіяСузір_явді

  • Говори так, щоб тебе почули…

 

  • Слухай так, щоб зрозуміти про що йдеться…

 

  • Створюй умови для того, щоб ситуація навколо процесу спілкування сприяла комунікації…
|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

Вибір професії – важливий крок у доросле життя. Робота, і все, що з нею пов’язане, займає більшу частину життя людини.   

Правильно зроблений вибір професії приносить людині задоволення як матеріальне, так і моральне, забезпечує швидке професійне зростання, робить працю радісною і творчою.

Саме в школі починається профорієнтаційна робота щодо вибору майбутньої професії.

На годині спілкування учні 4 А класу ознайомили один одного зі своєю майбутньою мрією, розказали, чим корисна професія, яку вони хочуть обрати, послухали шкільного лікаря, яка наголосила про важливість своєї професії.

 

ФОТОЗВІТ

                                            Класний керівник 4-А класу Тетяна Валентинівна АНДРУСІВА

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

 від учителя англійської мови Саветченко Анастасії Юріївни

#СтратегіяСузір_явді

Мотивація - це джерело енергії, яке дає вам сили йти вгору. Діти - це найкраща мотивація для мене. Вони - моє натхнення. Мотивація має вирішальне значення у вивченні предмета. Я впевнена, що більшість викладачів погодиться зі мною.

Основне питання, яке постає переді мною кожен урок: «Як зацікавити?», «Як вмотивувати «невмотивованих»?»

Одним із успішних способів мотивувати своїх учнів до участі в уроці є використання “роботи в парі” або “групової роботи”. Мову найкраще вивчати завдяки тісній співпраці та спілкуванню серед учнів. Цей тип співпраці приносить користь для всіх учнів. Насправді, діти можуть допомагати одне одному під час роботи над різними типами завдань, таких як написання діалогів, інтерв’ю, малювання картин та їх коментування, грання ролей тощо ... Я розділяю своїх учнів на невеликі групи по три чи п’ять чоловік. Це означає, що кожен учасник групи бере участь, а результат групи залежить від усіх. Атмосфера дуже конкурентна, і всі намагаються зробити все можливе, щоб перемогти.

Дослідження з вивчення іноземної мови показали, що учні мають відмінності в оволодінні навичками. Хтось може добре висловлювати ідеї усно; комусь добре вдається грати ролі та наслідувати. Нарешті, комунікативне викладання мови вимагає відчуття спільності, середовища довіри та взаємної впевненості.

Кидайте своїм учням «виклики-челенджі», на які вони будуть відповідати із задоволенням.

Не забувайте, що ми працюємо із «z» поколінням, тому використання мобільних телефонів та інших гаджетів є невід’ємною часиною успішного уроку.

Давайте дітям відпочивати, не будьте завжди безупинним контролером, попрацюйте з ними у парах чи в командах, дозвольте їм відчути «владу» на уроці і тоді результат не змусить Вас довго чекати.

Учитель англійської мови Анастасія САВЕТЧЕНКО

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

Зараз система початкової освіти зазнає суттєвих змін. Важливим завданням НУШ є формування в учнів ключових та предметних компетентностей, необхідних для успішного їх навчання і соціалізації.

Усім відомо, що краще запам’ятовується те, що цікаво та було емоційно забарвлене. У зв’язку з цим перед нами, педагогами, стоїть завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з учнями. На зміну традиційному приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, формування в учнів інтересу до творчої діяльності.

Одним з перспективних методів, які сприяють вирішенню даної проблеми, є лепбук.

Лепбук – це цікава спільна творча гра для вивчення, повторення або узагальнення навчального матеріалу. Створення його допомагає збагатити, закріпити і систематизувати вивчений матеріал.

Так, учні 4-А класу, вивчивши тему «Іменник», працювали над створенням тематичного лепбука.

ФОТОЗВІТ

                                            Класний керівник 4-А класу Тетяна Валентинівна АНДРУСІВА

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020