Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2020 » Грудень » 17 » Мотиваційні родзинки. Сьомченко О.П.
13:27
Мотиваційні родзинки. Сьомченко О.П.

«Мотиваційні родзинки»

від учителя української мови та літератури

Сьомченко Ольги Петрівни

#СтратегіяСузір_явді

Одна з найважливіших умов підвищення якості уроків – формулювання привабливої мети, урізноманітнення методів і прийомів навчання, видів завдань, які виконують учні. Будь-яка одноманітність породжує в дітей відчуття перевантаження. Воно виникає не стільки від великої кількості завдань, їх складності, скільки від одноманітності. Отже, одне з правил педагога: ввести в навчальне завдання коло інтересів учня. «Усіма можливими засобами потрібно запалити в дітях гаряче прагнення до знань та навчання», - вважав Ян Амос Каменський.

Працюючи з учнями середньої ланки, я зробила висновок, що одним з найбільш дієвих прийомів, які сприяють мотивації на уроках української мови є вправи з ключами та розподільчі диктанти. Прийом цей не новий, але вдало підібраний матеріал таких вправ значно розширює ефективність його використання. Також на уроках мови використовую такі прийоми, як: незакінчені завдання, тексти, які спонукають учнів ставити запитання або шукати правильні  шляхи  виконання; прийом навмисних помилок, прийом спільного з учителем пошуку розв’язання проблеми.

Досить ефективними прийомами мотивації до прочитання художнього твору є літературні диктанти. Крім того, такий прийом дає можливість оцінити  велику кількість учнів, побачити прогалини в їхніх знаннях. Сприяють мотивації до вивчення української літератури використання елементів інсценізації художніх творів, перегляд слайдів, комп'ютерних презентацій (створених як вчителем так і учнями).

Учитель української мови та літератури Ольга Петрівна СЬОМЧЕНКО

|: | © : suzirya | Теги: Стратегія Сузір'я в дії