Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Грудень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2020 » Грудень » 15

«Мотиваційні родзинки»

від учителя фізики Андрєєвої Юлії Станіславівни

#СтратегіяСузір_явдії

Для мене, як для сучасного вчителя, важливо бути в тренді. Сучасний учень – це учень, що 24/7 живе у своєму смартфоні. Тому найкращим мотиватором  для такого учня є залучення до навчальної діяльності різних гаджетів, цифрових інструментів, використання мобільних додатків та соціальних мереж.

Проєктна діяльність – ще один шлях мотивації, що використовую на уроках. Завдяки проєктам учні не просто вивчають певні абстрактні поняття щодо влаштування навколишнього світу, а й безпосередньо випробовують на власному досвіді «як це працює». І це дозволяє учням більш усвідомлено та вмотивовано навчатися.

Дуже часто, заходячи до класної кімнати, учні просять командну роботу. Цей метод навчання їх дуже мотивує. Технології не мають витісняти живе спілкування, вони не можуть повністю замінити досвід роботи в групі, ігрові завдання та емоційну взаємодію.

Учитель фізики Юлія АНДРЄЄВА

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Звіт про провeдeння місячника бeзпeки

в КЗ ОЗЗСО “СУЗІР’Я”

Мeтою місячника було закріплeння знань, умінь і навичок,отриманих під час вивчeння шкільного курсу основ здоров’я та відпрацювання дій дітeй у випадках виникнeння надзвичайних ситуацій, у тому числі пожeж.

Учасниками Місячника бeзпeки були учні та вчитeлі нашого навчального закладу. У межах Місячника бeзпeки проводилися такі заходи:

  • Виставка дитячих малюнків та плакатів на тeму “ДСНС- очима дітeй” та “Обeри життя”.
  • На годинах спілкування та інформаційних хвилинках класними кeрівниками проводяться інструктажі та бeсіди з попeрeджeння пожeж та надзвичайних ситуацій, а також “Дитячі пустощі з вогнeм та іх наслідки”.
  • Вчитeлями основ здоров’я проводяться уроки з використанням прeзeнтацій та відeоматeріалів на тeму “Побутова бeзпeка”, “Бeзпeка осeлі”, “Правила бeзпeки при користуванні засобами побутовоі’ хіміі’, газовими приладами та пічним опалeнням”, “Пожeжна бeзпeка у громадських приміщeннях”, “Правила пожeжноі’ бeзпeки у школі", "Алгоритм дій під час пожeжі в громадському приміщeнні”, “Абeтка пішохода” та інші.

Особлива увага в закладі освіти приділяється здоровому способу життя:

  • Провeдeні години спілкування з практичним психологом Соловeй.О.В: “Здоровим бути модно”, “Жити у частоті”, “Я обираю здоровий спосіб життя”, “Я дію. Навички особистої гігієни розумовоі’ праці”, “Про здоров’я трeба знати - про здоров’я трeба дбати”.
  • Вчитeлями основ здоров’я Бурмак І. М., Короєд О.І., Андрєєвою Ю. С. провeдeні уроки на тeму: “Здоров’я і спосіб життя”, “Чинники впливу на здоров’я”, “Пeрeваги здорового способу життя”, “Формування корисних звичок і навичок”, “Бeзпeка на дорозі”, “Бeзпeка пасажира лeгкового і вантажного автомобіля”, “Нeбeзпeчні вантажі”, “Види ДТП”.
  • У навчальному закладі працює шкільний автобус. Кожного тижня виховатeлeм по підвозу дітeй Бурмак І.М. проводяться інструктажі з правил повeдінки в автобусі під час надзвичайних ситуацій (ДТП, пожeжі).
  • Фахівцeм з охорони праці Кошман Т.І. в навчальному закладі оформлeні стeнди з пожeжної бeзпeки  та розміщeні вказівники напрямку eвакуації  здобувачів освіти в разі виникнeння ЧС.
  • Оформлeний стeнд “Правила дорожнього руху”.
  • В рамках бeзпeки життєдіяльності класними кeрівниками  1-4 класів постійно протягом року проводяться бeсіди сeрeд учнів на тeму  ... Читати далі »
|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

ПРО КОРОНАВІРУС

Наше звернення сьогодні – про коронавірус. Тема, мабуть, набила оскомину, але, ми хочемо вам підкреслити, що хвороба ця страшна і нагадати вам про правила поведінки під час хвороби.

Але спершу про коронавірус як такий (за матеріалами сайту utog.org).

  • Коронавірус – це вірус великого діаметру 400-500 нм. Його комфортне середовище – це слизові оболонки дихальної системи людини.
  • «Летючість» вірусу під час кашляння чи чихання людини – це дистанція 3 метри. Але вірус не літає, він осідає на всіх предметах, що зустрічаються на шляху.
  • На металевій поверхні він здатний жити біля 12 годин. А скільки людей торкнеться металевих поверхонь: ручок, перил? Тому небажано торкатися руками металевих поверхонь.
  • Люди часто торкаються руками (вже брудними) ділянок свого обличчя (ніс, рот, вуха) потирають очі. А саме таким шляхом вірус проникає в організм людини.

Як правильно мити руки. Відео

  • На одязі вірус живе 6-12 год. Тому після прогулянки бажано випрати одяг. Вірус цього типу боїться прального порошку. Верхній одяг виставляйте під прямі сонячні промені (вірус цього боїться).
  • Пийте частіше воду, але не холодну, а теплу – вище +26-27 градусів. Вірус не термостійкий. Холодну воду не пийте.

Як можна зрозуміти, як почуває себе заражена людина?

  • Протягом 3-4 днів може з’явитися сухий кашель. При цьому нема нежитю. (Якщо є нежить і кашель вологий – то це не дія коронавірусу).
  • На 5-6 день вірус оселяється в альвеолах легень. З’являється проблема вільного носового і легеневого дихання. Кажуть: почуття утоплення у воді. Це вже яскрава ознака наявності коронавірусу і людина це вже має зрозуміти.
  • Негайно телефонуйте лікарю. В поліклініку не ходіть. Лікарю треба сказати правду про своє самопочуття і підозру на коронавірус, тоді до вас приїде підготовлений фахівець (або призначить вам час прийому).
  • Не затягуйте хворобу, бо вилікувати важко на пізніх термінах. Затягування виклику медичної допомоги – це однозначно смерть.

Як носити медичну маску?

  • Як правило, носити маску має хвора на будь-який вірус людина (грип, інфекційна застудна хвороба тощо). Носіння хворою людиною маски – це вияв турботи про здорових людей. Але у випадку з коронавірусом дещо не так: маску має носит ... Читати далі »
|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

від вихователя ГПД Світлани Вікторівни Босенко

#СтратегіяСузір_явдії

На групі продовженого дня є такий режимний момент -  година саморозвитку або як раніше це називали – самопідготовка. Всі ми знаємо, що  згідно з чинними нормами у 1 і 2 класах домашніх завдань не задають. Але ж ми розуміємо, що домашня навчальна робота корисна й ефективна, вона допомагає краще засвоїти матеріал, привчає дітей до самостійності, сприяє формуванню почуття обов’язку. І хоча в другій половині дня діти налаштовані на ігрову діяльність, все ж таки я намагаюся їх спонукати, зацікавити, мотивувати  до навчальної діяльності. І допомагають мені в цьому ігрові вправи. Такі як «Мандрівка країною слова»: пропоную дітям вибрати якусь літеру і придумати слово, значення якого характеризує успішного учня, якого вони взяли б із собою, подорожуючи Країною слова:

Р – розумний          

У – уважний

С – старанний

М- мудрий.

Д - добрий

П - працьовитий

Ситуація успіху є надзвичайно дієвим важелем у мотивації самостійної діяльності. Підбадьорюю словами «Я вірю, що ти зможеш!», «У тебе все вийде!», «Ти все правильно зрозуміла!», «З успіхом тебе!», «Ви все зможете зробити».

Серед аргументів, що мотивують учнів, я виділяю такі:

  • Зростай у своїх знаннях.
  • Умій відстояти себе, власну думку.
  • Заяви про себе знаннями!
  • Пам’ятай, що твої знання – це шлях до успіху!

 

Вихователь ГПД Босенко С.В.

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Звіт про проведення акції “16 днів проти насильства”

04.12.2020

Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція “16 днів проти насильства”, яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою. Ось і в нашому закладі дана акція стартувала 25 листопада в Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок. 

Будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням її прав. Так, в КЗ ОЗЗСО «Сузір`я» проведено чимало заходів на формування учнівської свідомості щодо нетерпимого ставлення до насильства.

Розпочали Міжнародну щорічну акцію “16 днів проти насильства” виставкою малюнків учнів 3-8 класів «Ми проти насильства», яка дозволяє об’єднати свої зусилля заради спільної мети: збільшити розуміння та обізнаність про всі форми насильства у співвітчизників, створити в конкретному регіоні або окремій державі соціальний простір, вільний від насильства. Проведення таких акцій дозволяє привернути увагу  громадськості до актуальних для українського суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків.

ФОТОЗВІТ

Зокрема, в КЗ ОЗЗСО «Сузір`я»   акція розпочалася із години спілкування “Ми – різні, але ми –  рівні” з учнями 3 - 6 класів класів. Психолог разом з вихователями ГПД організували флешмоб “Наші пальчики проти насильства”, до якого долучилися і вчителі школи. Схожий флешмоб відбувся і у 1 класі під девізом “Наші долоньки проти насильства”. 

ФОТОЗВІТ

З учнями проведено ряд бесід, присвячених вирішенню конфліктів, запобіганню торгівлі людьми та протистоянню насильству над дітьми з боку дорослих.Учні старших класів переглянули та обговорили відеоролики: «Світ без насильства», «Жорстокість серед підлітків», «Насильство в сім'ї», «Насильство в школі: міф чи реальність», а також зняли власний відеоролик разом із філією №3 КЗ ОЗЗСО «Сузір`я» - «Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім`я на захисті прав дітей».

ФОТОЗВІТ

Продовжуючи тему насильства в сім’ї, з учнями 7-А класу проведено тренінг та анкетування на виявлення насильства.

... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

 від вчителя початкових класів Федорчук Юлії Павлівни

#СтратегіяСузір_явдії

Найкраща  мотивація до навчання — зацікавленість. Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі. Коли дитина усвідомлює мету свого навчання, вона досягне успіху.

  

Сучасні діти - художні натури з високим рівнем уваги, мрійливості.  Вчителю важливо знайти індивідуальний підхід до кожної дитини задля відмінного результату взаємодії в освітньому процесі.

 

Щоб зацікавити дітей до навчання та змотивувати їх, інформацію подаю у формі гри (залучаю казкових героїв у побудову уроку, проводжу квести, заочні мандрівки, подорожі). Використовую матеріал, пов’язаний з яскравими наочними посібниками, образами, спогадами. Залучаю дітей до взаємодії у групах, переміщення по осередках класу, практикуємо метод «Навчаючи - вчуся». За таких умов діти стають  не спостерігачами освітнього  процесу, а активними його учасниками.  

  

Класний керівник 3-В класу НУШ Федорчук Ю.П.

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Рекомендації практичного психолога

учням КЗ ОЗЗСО «Сузір`я» під час дистанційного навчання 

  1. Дотримуйтесь графіка            

Під час карантину важливо підтримувати звичайний розпорядок дня. У вас може виникнути велика спокуса оголосити карантин додатковими канікулами і цілий день  сидіти перед екраном телевізора. Але зміна графіка також може викликати стрес. Корисно буде написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і розмістити його так, щоб ви постійно його бачили. Важливо, щоб у вас були чіткі очікування щодо того, що буде відбуватися упродовж дня – коли буде час для навчання, а коли – для читання й відпочинку. 

2. Підтримуйте контакт з друзями і близькими 

Дуже важливо підтримувати контакт з друзями – це знизить рівень стресу. Також спілкуйтеся з близькими і родичами, яких ви тимчасово не можете відвідати особисто. Використовуйте Viber або інші відеочати, спілкуйтеся в месенджерах і соцмережах.

  1. Влаштуйте танцювальну вечірку   

Запропонуйте батькам разом з вами влаштувати вечірку. Якщо карантин не дозволяє вам гуляти на свіжому повітрі, влаштуйте танцювальну вечірку вдома. Все, що вам потрібно, – знайти в Інтернеті улюблену музику.

 4. Під час карантину використовуйте електронні пристрої з розумом 

До негативного впливу сучасних ґаджетів не відноситься випромінювання, але при неправильному дозуванні  екранного часу і неадекватному його розподілі, їх використання може негативно впливати на нервову систему, зір, сприяти ожирінню і неправильному обміну речовин. Отже, треба знати і дотримуватися певних правил використання цифрових ґаджетів, розроблених медичними працівниками та науковцями.

  1. Беріть участь у домашніх справах 

Домашні обов'язки потрібні для того, щоб здобути навички, які будуть корисні у дорослому житті. Розвиток цих умінь додасть впевненості в майбутньому.

 6. Читайте книги         

Читання знижує стрес. Доведено, що лише шість хвилин читання знижує рівень стресу на 65%. Навіть від нудьги рятує. Цікавий сюжет художнього твору відволікає від проблем та заспокоює.

  ... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020