У рамках акції "16 днів проти насильства" для учнів 8-А та 11-их класів практичним психологом та соціальним педагогом була проведена година спілкування, приурочена Міжнародному дню боротьби за скасування рабства.
Мета заходу: застерегти юнаків і дівчат від небезпечних ілюзій розбагатіти на заробітках за кордоном; попередити про особливу небезпеку, що чекає на дівчат і жінок, які виїжджають за кордон на роботу чи за шлюбним оголошенням; підвищити рівень правових знань дітей.
Мотивуємо учнів для вивчення хімії через популярні серед підлітків квести.
Учні 9-х та 11-х класів взяли участь у першому турі хімічної вікторини, що проводить кафедра хімії Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Вікторина проходить в 2 тури. Перший тур - хімічний квест. Другий тур – науково-популярні задачі хімічного змісту. Такий вид діяльності допомагає учням та ученицям поглибити свої знання з хімії та розважитись, адже завдання були цікавими та інтерактивними у вигляді квест-вікторини.
Цього року з усієї України прийняло участь 145 учасників у першому турі. В другий тур пройшло 65 учнів, серед них 3 учнів з нашого закладу.
Вітаємо Симоненко Катерину (11-В), Маряхіна Романа (11-Б) та Пелешко Дар'ю (9-Б).
На них чекає другий тур, який відбудеться з 4 по 7 грудня. Бажаємо перемоги.
Незвично та цікаво пройшов у третьоНУШівців урок підбиття підсумків з теми «Чарівні перетворення». Коноваленко С.С. та Волошина С.А. вдало поєднали курс «Я досліджую світ» та англійську мову, створивши інтегрований продукт «Незвичайні здібності козаків».
За допомогою інтерактивних ігор «Інтерв’ю», «Крокодил», «Продовж речення», «Телефон» та рефлексії з цеглинками Lego і «Скринька», діти досліджували, як опинитися в минулому без чарівної палички.
Педагоги «Сузір’я» переконані, що саме інтеграція допоможе зробити освіту в НУШ якісною.
Учитель англійської мови Світлана Сергіївна КОНОВАЛЕНКО
У період з 4 по 10 листопада (під час осінніх канікул) у школі було проведено цікавий англо-німецький квест для учнів 6-9 класів, який був розроблений вчителями англійської та німецької мов Саєнко О.М. та Твердохліб А.О. Мета позакласного заходу - прищепити інтерес до вивчення іноземних мов.
Квест складався з 4-х завдань німецької та англійської мови, у яких учасникам пропонувалося виконати завдання і розгадати кодове число з 4-х цифр:
Перекласти назви відомих казок німецькою мовою.
Розгадати ребус німецькою.
Обчислити тривалість життя відомого математика англійською.
Вибрати в англійському кафе лише здорову їжу та обчислити вартість замовлення.
Потім у квест-кімнаті треба було ввести вірну комбінацію з 4-х цифр на кодовому замку. Якщо комбінація вірна, двері кімнати відкривалися і квест вважався пройденим.
У квесті брали участь класи: 6а, 6б, 6в, 8а, 8б, 9б класи.
Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти триває
30 листопада 2021 року в комунальному закладі «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» Оріхівської міської ради відбулося засідання робочої групи з розбудови внутрішньої системи оцінювання якості освіти за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти».
Участь у засіданні взяли голови профільних кафедр та методичних об’єднань освітнього закладу та заступники директора Пересипкіна Т.С., Карпій А.М., Рябцун І.М.
Лейтмотивом зустрічі стало опрацювання пропозицій членів робочої групи щодо формування єдиної стратегії оцінювання учнів НУШ (5-ті класи 2022-2023 н.р.).
Лунали й інші пропозиції учасників засідання, які стосувалися оцінки якості освіти, проблем впровадження реформи НУШ.
Прийнято рішення створити творчу групу по підготовці проєкту єдиної стратегії оцінювання учнів НУШ (5-ті класи). Результатами роботи творчої групи мають стати матеріали, що стануть в нагоді вчителям, які розпочнуть викладання в 5-х класах НУШ уже в вересні 2022 року.
Заступник директора з методичної роботи Інна Рябцун
Протягом восьми років у нашому класі проходили виховні години, які запам’яталися мені на все життя, а сьогоднішню годину спілкування я навіть спробувала відтворити вдома разом зі своїми батьками. «МАГІЧНИЙ УРОК ДОБРОЧЕСНОСТІ» - інтригуюча назва найзагадковішого уроку під супроводом класного керівника Сєліванової О.В.
А чи знаєте ви, що таке "Академічна доброчесність", "Правило" та "Доброчесність"? Гадаю, що ви знайомі з цими словами, але згадайте їх ще раз, та пам’ятайте про них.
На уроці ми міркували, що таке “позитивні вчинки», а що таке «негативні вчинки», а саме чи правильно вчинила та чи інша людина. Звичайно, думки були різними, тому що ми по-різному розуміємо їх, або для нас цінні різні речі. Однак існують явища, які є негативними та несприйнятними для більшості з нас. З цієї причини формуються суспільні правила - це згода людей у тому, яка поведінка є сприйнятою, а яка є несприйнятою у суспільстві. Ми пригадали і міркували чому ж важливо дотримуватись правил. У третьому блоці нашої години спілкування –ми обговорили поведінку в запропонованих ситуаціях. На завершення Оксана Василівна познайомила нас з проєктом «Я крапля в океані», запропонувала нам створити свій слоган, продовживши речення «Я крапля в океані, який...» Учні нашого класу проявили креативність та активність. Відповіді були різними, але всі вони об’єднані одним – це вірою в людяність і доброту. Кожен учень зрозумів, що таке академічна доброчесність та чому важливо дотримуватись її закладі освіти.
Інформаційні хвилинки до Дня пам'яті жертв Голодомору
У нашому закладі освіти були проведені "Інформаційні хвилинки" до Дня пам'яті жертв Голодомору 1932 —1933 роки. До них доєдналися вихованці ГПД, учні 4-Б та 5-В. Особливу увагу дітей звернули на участь у загальнонаціональній акції "Запали свічку пам'яті у своєму вікні", яка відбудеться 27 листопада та хвилині мовчання о 16:00, якою вшановують пам'ять жертв Геноциду.
Це трагічні сторінки історії, які світ не має забувати.
Кудієнко Анастасія, учениця 10-Б класу КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міької ради, взяла участь у акції «Революція Гідності», присвяченій Дню Гідності та Свободи, яку проводив Обласний центр патріотичного виховання молоді, написавши вірш "Життя пливе…".
Життя пливе…
Життя пливе , мов човен у тумані,
Та, увірвавшись в казку мирних днів,
Війна розпочалася на майдані
Убивством сотні доньок і синів.
Війна розпочалася через зраду
Тих, хто країну мав би боронить!
Із Криму, у якім тепер паради
Проводить той, хто міг боронить…
Той перший постріл на моїм Донбасі,
Той перший біль і щем гіркий від втрат,
Тоді, як добровільно у солдати
Йшли ешелони хлопців і дівчат!
Тих, хто любив країну і не зрадив,
Щоб ми могли спокійно, мирно жить.
Туди, де кулі, обстріли із градів
Йшли нашу землю рідну боронить!
І так стоять вже сім стражденних років,
Тримаючи на плечах рубежі.
«Хто, як не ми!» І поклик цей високий
Допомагає вижить на межі!
Їм МИР так сниться! Так він всім жаданий!
Спиніть війну, нехай не ллється кров!
Хай буде мир, такий всім довгожданний,
Хай переможуть віра і любов!
Інтернет-олімпіади «На Урок» — цікавий інтерактив для учня та зручний інструмент контролю знань школярів для вчителя. Завдання XI Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На Урок» — це повторення навчального матеріалу, вивченого минулого року, та актуалізація нового, це захопливі інтерактивні завдання! Олімпіада створює рівні умови для всіх, це унікальна можливість продемонструвати реальний рівень знань та отримати нагороди. Під час дистанційного навчання в олімпіаді з інформатики взяли участь майже всі учні нашого навчального закладу.
Вітаємо переможців інтернет-олімпіади з інформатики:
Щиро вітаємо наших переможців та їх наставників!
Бажаємо і надалі натхнення, віри у свої сили, невичерпної енергії, упевненості у подальших конкурсних випробуваннях!
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС
«ЗАХИСНИКИ ТА ЗАХИСНИЦІ УКРАЇНИ»
Учениці 11-Б класу Левченко Каріна та Босенко Ірина, напередодні святкування Дня Захисників та захисниць України, брали участь у Всеукраїнському конкурсі «Захисники та захисниці України».
Метою цього конкурсу є підтримка усіх, хто цікавиться історією України, привід нагадати кожному, що захист Батьківщини — це найвищий обов’язок. Учениці доповнили свої знання про звитягу захисників доби Київської Русі та українських козаків, подвиги українців у часи Другої світової війни та ключові події російсько-української війни.
За підсумками Всеукраїнського конкурсу Левченко Каріна отримала Диплом ІІ ступеня, а Босенко Ірина – сертифікат учасника конкурсу.
Вітаємо дівчат зі здобутками та бажаємо подальших успіхів!
З 15.11 по 19.11 відбувся шаховий турнір в онлайн форматі на сайті https://lichess.org
Він проходив у два етапи: пробна гра та основна.
Куратором був Дмитро Рогов – учень 10-В класу. Брали участь:
1. Рогов Д., 10 - В
2. Бодюл О., 11 - Б
3. Ібрагімов О., 9 - Б
4. Нефьодоров І., 10 - А
5. Чернова К., 5 – В
6. Дібровський А., 10 – В
7. Мамушкін А., 5 – Б
Результати пробної гри:
Перше місце - Рогов Д.
Друге місце - Бодюл О.
Третє місце - Ібрагімов О
Результати основної гри:
Перше місце - Рогов Д.
Друге місце - Бодюл О.
Третє місце - Чернова К.
Дякуємо всім учасникам за участь і цікаве змагання.
Вітаємо переможця турніру та бажаємо нових досягнень і результатів!
Усі учасники отримають подяку, а призери – грамоти та подарунки.
У нашому закладі з 15.11 по 19.11 проходив перший етап традиційної благодійної акції «Тварини мають право на життя». У ній взяли участь діти 1-4 класів, батьки та вчителі початкової школи. Так, учні 4-х класів, знаючи як тяжко птахам пережити зимний період, попіклувалися про них, щедро наповнивши годівнички.
Учні 1-3 класів принесли гуманітарну допомогу: їжу, ковдри, гроші, теплі речі – і все це було відправлено на пункт перетримки для тваринок волонтеру нашого міста Ахроменко О.
Висловлюємо велику вдячність батькам, діткам і вчителям за милосердність, гуманність, доброту та небайдуже ставлення до долі братів наших менших.
Милосердя – це сила, здатна захистити беззахисне. Г. Честертон.
Оскільки оцінювання відіграє важливу роль у процесі викладання та навчання, Cambridge Assessment English у співпраці з Міністерством освіти й науки запустили в Україні «Кембриджський проєкт оцінювання для вчителів англійської мови».
Проєкт складається з серії вебінарів для українських вчителів з метою охоплення принципів міжнародних стандартів оцінювання, Загальноєвропейських компетенцій з володіння мовами (CEFR) та використання Cambridge English Qualifications як інструменту досягнення найвищих стандартів освіти.
Протягом 7 місяців учителі англійської мови Коноваленко С.С., Марич О.М., Копарчук О.О. пройдуть серію з 9 вебінарів, спрямованих на ознайомлення вчителів з дескрипторами CEFR та тим, як їх можна використовувати у навчанні, виборі навчального матеріалу, оцінюванні та вимірюванні результатів навчання.
Заступник директора з методичної роботи Інна Рябцун
Лабораторія експериментальних досліджень «Ex Lab» Національного центру «Мала академія наук України» анонсує онлайн-курс "ЕЛЕМЕНТарна хімія. Лужні і лужноземельні метали".
Для кого? Для учнів 8-11 класів. Про що? А ти знаєш, чому таблиця носить назву «періодична»? Чи звертав увагу, що деякі елементи нагадують один одного як члени однієї родини? Чи розібрався ти, як можна передбачити властивості елемента за його «пропискою» у цьому багатоповерховому «гуртожитку»? Відповіді на ці питання набагато простіші, ніж може здатися на перший погляд, і наш курс «ЕЛЕМЕНТарна хімія» допоможе тобі їх знайти. А
розпочнемо ми знайомство з двома «родинами» хімічних елементів – лужними та лужноземельними металами. Хто вони і чим вони особливі, що вони «вміють» і на що вони «здатні», яку роль виконують у природі і навіщо вони потрібні нам – приєднуйся, будемо досліджувати разом!
Коли? З 30 листопада до 13 грудня (лекції о 19.00) Як? Онлайн, через платформи «Zoom» та «Google Classroom».
Інформацію про зарахування на курс та код «Google Classroom» буде надіслано на електронну адресу, зазначену під час реєстрації 29 листопада.