Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Грудень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2021 » Грудень » 09

Міжнародний день прав людин

10 грудня міжнародна спільнота відзначає День прав людини (Human Rights Day). Від народження всі люди мають певні права, які гарантовані і захищаються державою. Їх потрібно знати й реалізовувати. Але важливо запам’ятати: поводитись слід так, щоб своєю поведінкою не порушувати прав іншої людини. Незнання закону не звільняє від відповідальності за вчинки, дії або бездіяльність.

Учениця 6 - Б класу Лисота Мілєна

|: | © suzirya | Дата: 09.12.2021

Година класного спілкування у 10-В класі на тему "Академічна доброчесність"

Нещодавно, учні 10-В класу підготували та провели виховну годину  «Добро. Чесність».
На виховному заході учні  ознайомились з поняттям академічна доброчесність, шляхами дотримання, причинами порушення  та видами покарань за академічну недоброчесність.
Під час розмови ставились питання про правила дотримання академічної доброчесності, причини та наслідки її порушення. Учні  пропонували  ситуації зі шкільного життя в яких порушувалась академічна доброчесність. В результаті оговорення цих ситуацій здобувачі освіти знайшли шляхи вирішення проблем цих ситуацій.
Класний керівник Синчило І.А. запропонувала переглянути та обговорити відеоролик «Твоя особиста відповідальність». Після обговорення питань учні дійшли до висновку, що академічна доброчесність, чесне здобуття якісної освіти є ключем до успіху та висловили бажання зробити крок на зустріч змінам і почуватися більш комфортно, висловлюючи власну думку, здобуваючи якісну освіту та будуючи кар’єру, покладатися на власні сили.

ФОТОАЛЬБОМ >>>>>

Учениця 10-В класу Базарова Марія

|: | © suzirya | Дата: 09.12.2021

Тиждень правових знань

 «Правова культура – запорука міцності держави»

З 6 грудня 2021 року в опорному закладі проводиться тиждень правових знань.

Правові знання формують певну систему цінностей, впливають на правосвідомість учнів та рівень їхньої правової культури, прищеплюють інтерес до права, заохочують до свідомого додержання правових норм. Проведені заходи сприяють розширенню і поглибленню знань учнів з міжнародного і вітчизняного законодавства, здатності розуміти й оцінювати правові явища та процеси, спонукають ставити запитання та шукати відповіді щодо ролі держави й права в житті людини і суспільства.

У 9-Б класі проведено тематичний урок права: «Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина в Україні». Учні оцінювали значення Основного Закону країни – Конституції України, висловлювали власні судження щодо конституційних обов’язків, як важливого складника правового статусу людини і громадянина.

Учні 10-А, В класів досліджували правові норми, що складають міжнародне гуманітарне право, спрямоване на захист основних прав і свобод людей під час збройних конфліктів. В умовах гібридної війни на Сході України ця тема досить актуальна. Десятикласники дійшли висновку, що діти – найбільш вразливі і незахищені. Тому вербування дітей і використання їх у бойових діях розцінюється як воєнний злочин. Держава зобов’язана захищати життя дітей, попереджати та полегшувати дитячі страждання під час збройних конфліктів, надавати допомогу дітям щодо їх фізичної, психічної і соціальної реабілітації.

Здобувачі освіти одинадцятих класів шукали відповідь на питання «Чи існують права без обов’язків?». Під час уроку приділили увагу правам абітурієнтів. Учні 11-А класу наголосили на важливості прийняття «Загальної декларації прав людини» для подальшого прогресивного розвитку людства.

Цікаво пройшло експрес-інформування в 6-Б,В класах. Учні називали права дітей, зачитували і пояснювали статті Конвенції ООН про права дитини. А учні 6-А класу називали права і обов’язки в сюжетах казок.

Учні сьомих класів створили буклет «Абетка правової мудрості».

У 8-Б класі під час години спілкування «Конфлікти та способи їх вирішення» розглянули, що таке конфлікт, які ситуації приводять до конфлікту. Познайомились з 4  стратегіями  поведінки під час конфлікту. Об’єднавшись у групи, учні змоделювали як поводитись у конфлікті  та який вихід знайти в ситуації, в залежності від завдання, яке отримали на картці. За описом ситуації конфлікту, вчилися визначати про яку стратегію йдеться.  Наостанок виконали  вправу світлофор, де кожен учень оцінив важливість цієї теми.

 У 5-А класі  проведена інформаційна хвилина  «Права свої знай – обов&r ... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 09.12.2021