Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 14 15 16 17 18 ... 75 76 »

Підсумки акції «За чистоту рідного краю» (збір макулатури).

Дата проведення – 13 травня 2021 року.

... Читати далі »
|: | © suzirya | Дата: 14.05.2021

ГПД відео до Дня Європи

Вихователь ГПД Олена Миколаївна МАРИЧ

|: | © suzirya | Дата: 13.05.2021

У світі професій та координатних площин

З метою повторення теми «Координатна площина» у 6-В класі було проведено урок, на якому учні закріпили вміння будувати замкнену ламану, послідовними вершинами якої є точки з координатами на координатній площині.

Паралельно із повторенням матеріалу проводилася робота з профорієнтації. Так, дітям було запропоновано літери української абетки та професії, назви яких починаються на кожну із них.

На уроці було використано мною створену презентацію, де дітям було наочно продемонстровано професії до кожної із букв.

Таким чином, діти відтворили на координатній площині літери (кожен власну) та поповнили уявлення про світ професій.

Урок пройшов цікаво, незвично та, як завжди, з користю!

 

ФОТОАЛЬБОМ

                                                  Світлана ДИБКО, вчитель математики

|: | © suzirya | Дата: 13.05.2021

Щорічно, у третю суботу травня, ми святкуємо  Всеукраїнський День Європи.

У рамках святкування Дня Європи Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Запорізької ОДА запрошує учнів та студентів Запорізької області долучитися до конкурсів, постійними учасниками яких  є учні КЗ «ОЗЗСО «Сузір’я». Учні нашого опорного освітнього закладу взяли участь у трьох номінаціях:

  • Краще відео -  «Готуємо європейські страви вдома»:

Золотько Дмитро Олегович, 6-Б

Кульбак Владислав та Моруга Вікторія, 5-Б

Мартинко Каміла Євгенівна, 6-Б

  • Краща презентація – «Людина, що змінила європейську історію»:

Старіков Макар Михайлович, 6-А

Переглянути презентацію >>>>>

  • Краще фото  – «Креативна захисна маска» - учасниками цієї номінації стали понад 50 учнів (1-5 класів) опорного закладу «Сузір’я».

Дивитися фотоальбом >>>>>

Відбір переможців проводитиметься шляхом голосування, яке триватим ... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 13.05.2021

Заходи до Дня пам’яті та примирення

Однією із знакових подій у долі української нації стала Друга світова війна.

Напередодні святкування Дня пам’яті та примирення і Дня перемоги над нацизмом учні КЗОЗЗСО «Сузір’я» ОМР мали змогу поспілкуватися зі старшим викладачем кафедри новітньої історії історичного факультету Запорізького національного університету Юрієм Щуром під час онлайн лекції на тему «Українська проблема Другої світової війни».  Мова йшла, зокрема, про те, що історична пам’ять про ці події має не лише наукову складову, а й виразну емоційну. Тема Другої світової війни є зумисне політизована та використовується з маніпулятивною метою.

В ході спілкування учасники дійшли висновку, що загальнонаціональну концепцію історичної пам’яті слід вибудовувати не згори, а знизу, тобто акцентуючись на історіях звичайних людей, що дає змогу розкрити усю суперечливість перебігу війни для українського народу.

Організатором заходу став КЗ «Обласний центр патріотичного виховання молоді» ЗОР.

 

Заступник директора з НМР Інна РЯБЦУН

|: | © suzirya | Дата: 10.05.2021

Роботи учасників творчого онлайн-флешмобу "Маки пам'яті", який проводився за ініціативи Обласного центру патріотичного виховання молоді з нагоди Дня пам'яті та примирення. Керівник: учитель трудового навчання та технологій Зєнцова А.В.

#флешмобМакиПам_яті2021

|: | © suzirya | Дата: 09.05.2021

Привітання з Днем пам'яті та примирення і з Днем перемоги від учнів 5-Б класу. Класний керівник - О.О.Копарчук

Ветеранів, які пам'ятають страшні події тих років ,стає все менше... Але пам'ять про їх подвиг живе в наших серцях.

Нехай усі війни в світі скінчаться і завжди буде МИР!

З Днем пам'яті та примирення! З Днем Перемоги!

Класний керівник 5-Б класу Олена Олександрівна КОПАРЧУК

|: | © suzirya | Дата: 09.05.2021

Вітання з Днем матері від початкових класів

Тетяна Григорівна ТАРАН, керівник профільної кафедри початкової освіти

|: | © suzirya | Дата: 08.05.2021

Як замінити “НІ” на “ТАК” у спілкуванні з дитиною?

Чи задумувались ви коли-небудь про те, що у щоденному спілкуванні батьків з дитиною заперечення «НІ» або «НЕ» може прозвучати приблизно 400 разів? Не може бути, скажете ви, але якщо почнемо рахувати скільки всього ми забороняємо робити дитині, то ця цифра не буде здаватись нам фантастичною.

Психологи кажуть, що постійне використання заперечних та заборонних слів батьками дратує дитину, а з часом вона до них звикає, і не чує їх, або удає, що не чує. Мало того, діти, які постійно чують «ні» або «не» мають бідніший запас слів у порівнянні з дітьми, батьки яких намагаються зменшити використання цих слів.

Питання полягає не в тому, щоб дозволяти дитині усе, що їй заманеться, а в тому, як замінити заперечні слова іншими словами.

Пропоную вам ідеї та методи, які можуть вам у цьому допомогти:

  • Спробуймо «НІ» замінити словом «ТАК».

Як? Наприклад, якщо перед обідом дитина просить: «Мамо, дай мені тістечко!», не відповідайте «ні» і не читайте лекцію про правильне харчування, а просто скажіть: «Після обіду отримаєш тістечко».

  • Поясніть дитині, чому ви не хотіли б, щоб вона щось робила.

Наприклад, якщо маля тягне кішку за хвіст, скажіть їй, що «кішці боляче, коли ти так робиш, вона буде сумною, якщо ти її чіпатимеш». Зрозуміло, що маленькі дітки ще можуть не розуміти цього, але постійно пояснюючи дитині, що наші дії впливають на інших і що почуття інших потрібно розуміти, ми одночасно емоційно розвиваємо її.

  • Надайте дитині можливість вибору.

Наприклад, якщо дитина у квартирі хоче кидати м’ячик, ми можемо запропонувати їй: «Удома ми котимо м’ячик, а на дворі ми його кидаємо. Що б ти хотів робити? Ти обираєш!». Дуже добре, коли малята змалку можуть самостійно приймати деякі рішення у своєму маленькому житті, але зверніть увагу на те, щоб запропоновані варіанти були зрозумілі дитині.

  • Важливо, щоб ми розуміли та приймали почуття дитини.

Якщо її навіть підйомним краном не можна забрати з дитячого майданчика, ми повинні розуміти, як їй важко піти звідти, де вона себе так добре почуває. І якщо уже потрібно йти звідти, то допоможіть їй: візьміть за ручку, обійміть її, поцілуйте, можливо, так дитині легше буде покинути улюблене місце.

|: | © suzirya | Дата: 07.05.2021

#Не_ведусь: я знаю, як спілкуватися в інтернеті

06.05.2021 р. практичним психологом Соловей.О.В, соціальним педагогом Наріжною В.В разом із класним керівником Копарчук О.М  проведено онлайн-урок з учнями 5 Б класу КЗ ОЗЗСО "СУЗІР'Я".

Мета цього заходу сформувати в учнів навички безпечного спілкування та безпечної поведінки в інтернеті.

  

 

Соціально-психологічна служба

|: | © suzirya | Дата: 06.05.2021

Психологічний терор. Як батьки принижують своїх дітей

Дуже зручно, коли дитина на всі заборони реагує покірливим послухом. “Туди не ходи.” “Цього не роби.” “Тобі не можна.” Тоді дотримується придуманий вами порядок. І здається, що все йде як треба. Але, там, глибоко в душі дитини, можливо, зароджується буря…

Батьківські заборони потрібні. Вони допомагають дитині орієнтуватися в біполярному просторі «можна – не можна», вчать дисципліні, організованості та вмінню себе контролювати. Але бувають діти, яким не можна абсолютно все: не можна погано вчитися, швидко бігати, голосно розмовляти, слухати модну музику і приводити в будинок друзів. З якими проблемами в перспективі зіткнеться ця дитина в майбутньому, якщо в дитинстві, на її думку, ніхто не зважав?

Проблеми родом з дитинства

Як то кажуть, всі ми родом з дитинства. З дитинства тягнуться комплекси і неприємні спогади. У багатьох з нас батьки виросли і жили в іншу епоху, в СРСР. Тоді в суспільстві культивувалися дещо інші цінності. Ми не говоримо зараз про гуманізм, доброту і дружбу. Просто поняття змінюються відповідно до епохи. І не завжди застаріла думка може бути вірною.

Старше покоління звикло вважати свій образ життя еталоном. А якщо хтось із батьків має деспотичний і авторитарний характер, їх дітям можна тільки поспівчувати. Незаперечні думки батька або матері позбавляють дитину права на вибір, свободу. Вони буквально пригинають до землі, пригнічують і позбавляють можливості навчитися щось вирішувати в цьому житті самостійно.

Дитина – маленька людина, у якої є розум і воля на початку свого розквіту. Дитина тільки вчиться жити, аналізувати, думати, відчувати почуття, бажання. А постійні заборони не дають їй підготуватися до вступу в скрутне доросле життя.

Не змушувати, м’яко направляти

Що буде, якщо з дитинства на дитину насідають, диктують правила, забороняють бути собою і всіляко припиняють свободу самовираження і прагнення в досягненні цілей, які батькам бачаться «невірними», «дурними», «безглуздими» і «марними»? Правильно, нічого не буде.

Дитина під страхом заробити ляпас, викликати скандал, покірно виконує те, що їй можна, і звикає стримувати свої пориви у хвилини, коли їй хочеться того, що заборонено. Але нічого не відбувається на поверхні.

Усередині спочатку теж тихо, і навіть здається, що маленька людина звикла до такого статуту, але саме в цей період дитинства чаша терпіння починає наповнюватися. Непомітно вона доходить до країв років десь до 20-25, коли людина розуміє, що, попри вік, почуває себе дитиною, яка з усіх боків затиснута обмеженнями.

Звідси є три виходи:

... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 05.05.2021

Благодійна акція "Великодній кошик - 2021"

Благодійність і допомога стали одним із провідних напрямків діяльності нашого закладу освіти. Акція «Великодній кошик» традиційно проводиться щороку з метою привітати, відзначити увагою, шаною та смаколиками захисників України: бійців 23-го окремого мотопіхотного батальйону «Хортиця» під командування підполковника Дмитра Герасименка, випускника нашої школи. 28 квітня була сформована й відправлена посилка в місто Маріуполь нашим військовим з пасками, цукерками, кавою, чаєм та щирими побажаннями миру, добра і злагоди їхнім сім’ям та українській землі. 29 квітня  були надіслані фото, які доводять, що «Великодній кошик» отримано.

 

  

У цьому році ми ще й розширили рамки цієї благодійної Акції. Звернулися до комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Оріхівської міської ради й у співпраці вибудували новий напрямок допомоги: привітання громадян похилого віку від 90 років і старше, які проживають самі і стоять на обліку Центру. Було сформовано 16 персональних великодніх кошиків. 27 квітня вони були рознесені за місцем проживання учнями «Сузір’я» в супроводі соціальних працівників.

Дякуємо батьківству нашого закладу за підтримку, змогу робити добро, втілювати ідеї та реалізовувати стратегію розвитку «Сузір’я», голові Батьківської ради Левченко Л. за допомогу в організації. Дякуємо учням: Базаровій М. і Дудці Б. (9-В), Огієнко Д. (7-А), Лісаченко Д. і Владіміровій Д. (10-А), Владиці Л.(10-В), Семенець Д. (8-Б) за щирі й добрі серця, небайдужість й участь у добрій справі. Подяка вчителям, які зробили особистий матеріальний внесок і збільшили вміст великоднього кошика. Подяка за співпрацю завідувачці відділення соціальної допомоги вдома Іщенко Олені Миколаївні та соціальним працівникам комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Оріхівської міської ради.

Разом ми зможемо зробити багато добрих справ, а головне – виховати милосердних, турботливих і  уважних дітей.

  

ФОТОАЛЬБОМ

Заступник директора з виховної роботи  Олена Миколаївна ГУР'ЄВА

|: | © suzirya | Дата: 05.05.2021

Інформація від інспектора сектору ювенальної превенції Пологівського районного відділу поліції Царегородцевої Юлії Вікторівни.

Переглянути презентацію >>>>>

|: | © suzirya | Дата: 04.05.2021

Чудові весняні квіти, молоді деревця ялівцю, доглянутий сад, яскраві оновлені клумби – все це результат клопіткої праці самовідданих «хранителів» нашої альма-матер. Уся велика й дружна родина сузір’ївців щиро вдячна технічним працівникам за їхній щоденний неоціненний вклад, який робить наш опорний заклад затишною домівкою.

ФОТО >>>>>

Колектив КЗОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради

|: | © suzirya | Дата: 30.04.2021

Роботи учасників XV (ювілейного) Всеукраїнського конкурсу шкільних малюнків "Мої права" з нагоди Міжнародного дня захисту дітей та 30-річниці Незалежності України

Переглянути роботи учасників >>>>>

Куратор - Ірина Вікторівна БІДЕНКО

|: | © suzirya | Дата: 27.04.2021

Нам треба нашу Землю зберегти!

     Сьогодні останній день Тижня початкових класів. Але ми переконані, що  особистий екочелендж кожного нушівця триватиме упродовж усього життя. Якщо і вас турбує питання: «Що саме я  можу зробити, щоб урятувати планету?» Відповідь одна: «Живіть у стилі «ЕКО». Детальніше про це – у відеоролику третьокласників.

Тетяна Григорівна ТАРАН, керівник профільної кафедри початкової освіти

|: | © suzirya | Дата: 24.04.2021

24 квітня 2021 року педагогічний колектив КЗОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради долучився до акції «Чисте узбіччя» по очищенню від сміття узбіччя автомобільних доріг на околицях міста.

 

  

 

|: | © suzirya | Дата: 24.04.2021

Пам'ятка для батьків щодо профілактики суїциду серед учнів

Виділяють 4 види самогубства:

Егоїстичне самогубство – трапляється, коли індивід слабко пов'язаний із суспільством і живе, повністю від нього відокремлений.

Апомічне самогубство – результат неспроможності людини пристосуватися до швидких змін у суспільстві.

Фаталістичне самогубство – результат посиленого контролю групи над індивідом, якому стає нестерпною надмірна опіка.

Альтруїстичне самогубство – трапляється, коли особа відчуває надобов’язок і ставить інтерес групи (чи іншої особи) вище за власний.

За статистичними даними, значення різного роду «проб­лем» неоднакові в залежності від типу суїцидальної пове­дінки.

«Сімейні» проблеми частіше виступають причиною демонстративної й афективної суїцидальної поведінки в 51-52% і тільки в 13% – при істинних замахах на самогубство.

«Сексуальні» проблеми виявляються в основі істинної суїци­дальної поведінки в 61%, а при афективній – у 28% і при демонстративній – у 24%. При істинній суїцидальній поведінці мова йде, як правило, зовсім не про невдалу любов, а про переживання своєї сексуальної неповноцінності.

«Шкільні» проблеми займають порівняно невелике місце: 29% афективної, 26% демонстративної і лише 12% істинної суїцидальної поведінки. Погроза покарання за деліквентність штовхає на демонстративні дії в 12%, на афективну суїцидальну поведінку – у 4% і, як правило, зовсім не спонукає до істинних замахів.

Підлітки, які проявили небажання жити, мають вищий інтелектуальний рівень розвитку. Щодо успішності в нав­чанні, серед усіх представників «групи ризику» – «нещасливі», «самотні», «ті, що втрачають бажання жити» – більше під­літків, які навча­ються на «задовіль­но», ніж у групі «благополучних». У підгрупі «депресив­них» більше тих, хто вчиться на «добре» і «відмінно».

Для випадків завершеного суїциду характерна сімейна обтяженість.

​​​​​

Про можливе самогубство говорить поєднання кількох ознак.

1. Приведення своїх справ в порядок - роздача цінних речей, пакування. Чоловік міг бути неохайним, і раптом починає приводити все в порядок. Робить останні приготування.

2. Прощання. Може прийняти форму ... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 23.04.2021

Шекспірівські дні в «Сузір’ї»

Наближається визначна подія для всіх поціновувачів поетичного слова та драматургії - річниця від дня народження Вільяма Шекспіра. Саме 23 квітня світова спільнота святкує уродини письменника, ми, як прогресивний освітній заклад, не стали виключенням і започаткували Фестиваль з декламування Шекспірівських сонетів з одноіменною назвою. Третій рік поспіль із задоволенням поринаємо у незабутній Шекспірівський світ, а практика з англійської мови для наших учнів ще раз доводить: англійська - мова міжнародного спілкування!

Роботи учасників обласного фестивалю «Мультимедійний Шекспір»

Шекспір і сучасна драматургія

Шекспір у сучасному кінематографі

Фестиваль з декламування Шекспірівських сонетів онлайн: SHAKESPEARE`S FEST

Учні 5 -Б класу Мірошниченко Василіса та Кульбак Владислав.

Вчитель: Копарчук Олена Олександрівна

Учні 8-А класу Панова Віолетта та Захарченко Сергій читають сонет 15.

Вчитель: Сєліванова Оксана Василівна

 

Учні 8-А класу Дейнега Марія та Яковенко Назар, сонет 1.

Вчитель: Саветченко Анастасія Юріївна

 

Учні 8-Б класу Габідуллін Ярослав і Мул Софія читають сонет 131 В. Шекспіра.

Вчитель: Саєнко Олена Миколаївна

... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 22.04.2021

Акваріумотерапія

Класні керівники Волошина С.А., Сьомченко І.Я., Платонова О.І. та асистент вчителя 2-В класу Білоус В.Л. запропонували другокласникам дослідити акваріум як замкнену екосистему. Без сумніву, якщо діти навчаться забезпечувати гармонійне співіснування усіх складових цього маленького «будиночка», то потім зможуть зберегти свою планету для нащадків. Адже народна мудрість говорить: «Планету ми отримали не в спадок від батьків, а взяли в борг у своїх дітей».

Другонушівці спішать поділитися «відкриттями» зі всіма охочими. Порада перша й остання: якщо ви хочете проводити сеанси акваріумотерапії цілодобово, то ваша родина повинна мати акваріум.

А ось вам і аргументи. Психотерапевти називають акваріум «домашнім миротворцем», що заспокоює після щоденних турбот і нагадує тиху затишну гавань, де є тільки природа, світло й вода. Догляд за рибками усіх членів сім’ї сприяє зближенню дітей та батьків. Ця замкнена екосистема стимулює у малечі розумову активність, творчий потенціал, виробляє почуття прекрасного.

Якщо у вас поки що немає акваріума, то отримайте порцію «ліків» під час перегляду нашого відео.

Тетяна Григорівна ТАРАН, керівник профільної кафедри початкової освіти

|: | © suzirya | Дата: 22.04.2021