Опорний заклад «Сузір’я» Оріхівської міської ради брав участь у програмі «Go camp» у 2017 році, тоді волонтер з Данії Рене Фрідрексен тиждень спілкувався з сузір’ївцями рідною англійською мовою, а наші учні удосконалювали свої вміння й вільно спілкувалися з іноземцем. Наш заклад відвідала і група журналістів СТБ, а діти отримали можливість удосконалити свої комунікативні вміння на практиці.
Декілька років поспіль вчителі англійської мови реєструвалися на участь у найбільшій освітній волонтерській спільноті у Східній Європі, в якій волонтери з усієї планети навчають здобувачів освіти іноземним мовам та відкривають світ для дітей з різних куточків України. Наш заклад серед інших (80 шкіл) отримав можливість працювати онлайн з волонтером з Афганістана Хумірою Хасандарою.
Протягом трьох тижнів, дві години щоденно, учні 5-8-х класів зможуть комунікувати з волонтеркою, а також паралельно з ліцеїстами Летичівського ліцею №2 м.Летичів Хмельницької області вдосконалювати свою англійську за допомогою онлайн-зв’язку. У тритижневій програмі: проєктна діяльність, ігрові форми роботи за допомогою онлайн-платформ Padlet, Kahoot, знайомство з роботою однолітків з інших освітніх закладів України.
Перша зустріч-знайомство відбулася у понеділок 28 вересня з 15.00-17.00 в кабінеті англійської мови. Наша команда презентувала відеоролик, яким неабияк вразила усіх присутніх у відеочаті. Сподіваємося, що наші знавці англійської отримають не лише користь, а й неабиякий мотиваційний поштовх для вивчення англійської мови.
З вересня місяця в нашому закладі почав працювати гурток «Friendship.ua» для вчителів. Керівник гуртка – Синчило Ірина Анатоліївна. На заняттях ми вивчаємо найбільш вживану лексику, учимося читати, правильно вимовляти, будувати питання та відповіді… Працюємо в парах, перевіряємо один одного, виправляємо помилки… Наші заняття відбуваються щотижня. Ми з нетерпінням чекаємо нової зустрічі, бо хочемо бути сучасними, освіченими, європейськими учителями.
Заступник директора з виховної роботи Гур’єва О.М.
Відзначення Дня європейських мов в опорному закладі стало традицією. Цей рік не є виключенням, тому 25 вересня 2020 р. учні мали змогу поринути в європейську культуру.
Здобувачі освіти початкової ланки прослухали інформаційні хвилинки й переглянули відео (уривки з мультфільмів) різними європейськими мовами.
Учні середньої та старшої ланок взяли участь у квесті «Знавці європейської культури». У програмі були такі станції: «Прапори Європи» (учасники відгадували національні прапори європейських культур), «Грошові одиниці» (здобувачі освіти поєднували національні валюти з країнами Європи), «Асоціації» (прочитавши асоціативний ряд, необхідно було здогадатися про яку країну він) та «Вікторина».
Родзинкою заходу були ключі, які потрібно було отримати, щоб знайти наступну станцію. Учасникам було запропоновано розгадати ребус, просканувати QR-код, відгадати загадку.
Переможцями заходу стала команда, представниками якої були Дібровський Артем (9-В), Дудка Богдан (9-В), Лісаченко Діана (10-А), Романов Павло (7-Б), Мартинко Каміла (6-Б), Глущенко Степан (6-В).
Учениці 11-Б класу, Клименко Ксенія та Лисенко Валерія, провели опитування серед мешканців Оріхова «Як добре ви володієте англійською мовою?».
Усім було весело, цікаво та драйвово. До зустрічі в наступному році.
24 травня 2000 р. Математичний інститут Клея (МІК) під час спеціального засідання в Колеж де Франс (Париж), на якому були присутні майже 500 осіб, оголосив, що за розв’язання кожної із семи сформульованих проблем установлено винагороду в розмірі один мільйон доларів. Ось короткий перелік призових проблем тисячоліття:
1.Проблема P і NP
2.Гіпотеза Рімана
3.Припущення Пуанкаре
4.Припущення Ходжа
5.Гіпотеза Бірча і Свіннертон – Дайєра
6.Рівняння Нав'є – Стокса
7.Теорія Янга – Мілса
18 березня 2010 р. премію тисячоліття присудили російському математику Григорію Перельману за доведення гіпотези Пуанкаре. Від нагороди він відмовився.
В 2010 р. американський математик індійського походження Ванай Деолаликар заявив, що розв’язав ще одну задачу тисячоліття – знайшов доведення нерівності класів складності Р і NР. Даних про те, що наукове співтовариство признало доведення вірним, поки що немає.
Гіпотезу Рімана довів британський математик Майкл Атья в 2018 році. Він отримає
$1 000 000, якщо доведення буде підтверджено.
Сподіваємося, що призові проблеми хвилюватимуть і надихатимуть майбутні покоління математиків і не математиків. Це , обов’язково, відкриє новий світ у математиці, такий, який ми навіть не можемо собі уявити.
КЗ «ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ «СУЗІР’Я»
НАКАЗ
21.09.2020 №134-о
Про використання мобільних телефонів
під час освітнього процесу в КЗ ОЗЗСО «Сузір’я»
На виконання наказу МОН України від 07.08.2014р. №910 «Про скасування наказу МОН України від 24.05.2007р. №420, з метою поширення використання інформаційно-комунікативних технологій під час освітнього процесу в закладі, створення безпечного освітнього середовища в закладі
НАКАЗУЮ:
1. Дозволити використання мобільних телефонів у закладі під час освітнього процесу, якщо цього потребує форма проведення чи будь-якого заходу.
2. Продовжити у 2020/2021 навчальному році заборону використання мобільних телефонів у навчальному закладі без потреби.
3. Запровадити наступний порядок використання мобільних телефонів учнями під час освітнього процесу в навчальному закладі:
під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в БІЦі необхідно вимикати або переводити телефон у режим «без звуку»;
під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен знаходитись на робочому місці учня;
якщо ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня;
зв’язуватись за потребою по телефону можна тільки під час перерви;
відповідальність за збереження мобільних телефонів адміністрація та педагогічний колектив закладу не несе;
у випадку крадіжок мобільних телефонів дирекція та вчителі не вживають заходів щодо їх пошуку;
з метою попередження булінгу заборонено фотографувати, робити звукові записи, відео мобільним телефоном під час перерви, уроків та виховних заходів;
не використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх номери третім особам без дозволу.
4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з виховної роботи Гур’єву О.М.
17 вересня в КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» вчителем математики Гаращенко А.П. та вчителем історії Рябцун І.М. був проведений бінарний урок математика+історія «Культура та релігійні вірування первісних людей. Скорочення дробів».
Мета: створити умови практичного застосування знань, навичок та вмінь і надати можливість учням побачити результативність своєї роботи, визначити здобутки й досягнення первісної людини в практичних знаннях і мистецтві, сформувати вміння скорочувати дроби, застосовуючи основну властивість дробу, розвивати логічне мислення та виконувати усні обчислення.
Інтеграція предметів є ключовим трендом сучасної освіти. Вчителі продемонстрували можливість використання на уроках різних форм, методів та прийомів роботи. Весь урок був насичений інноваційними технологіями, що дало змогу підвищити мотивацію учнів.
Переваги бінарного уроку полягають в тому, що він:
Сприяє підвищенню мотивації навчання, формуванню пізнавального інтересу учнів, цілісної наукової картини світу і розгляду явища з декількох сторін;
Більшою мірою, ніж звичайні уроки, сприяє розвитку мовлення, формування вміння учнів порівнювати, узагальнювати, робити висновки, інтенсифікації навчально-виховного процесу, знімають перенапруження, перевантаження;
Не тільки поглиблює уявлення про предмет, розширює кругозір, але й сприяє формуванню різнобічно розвиненої, гармонійно і інтелектуально розвиненої особистості.
Інтеграція є джерелом знаходження нових зв'язків між фактами, які підтверджують чи поглиблюють певні висновки, спостереження учнів у різних предметах.
Керівник профільної кафедри фізико-математичних дисциплін А.П.Гаращенко
14 вересня 2020 року в навчальному закладі КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» відбулися вибори Президента учнівського парламенту. ФОТОЗВІТ
Свої кандидатури подали 7 учнів:
Кульбачна Софія (11-А),
Босенко Ірина (10-Б),
Бондарєва Вероніка (10-В),
Дроздова Вікторія (9-А),
Кудієнко Анастасія (9-Б),
Базарова Марія (9-В),
Дудка Богдан (9-В).
Кожен кандидат у президенти віднісся до виборів серйозно й відповідально. Учні виготовили агітаційні плакати, у кожного претендента була своя команда підтримки.
Вибори відбувалися урочисто й прозоро.
Кількість виборців – 467.
Відсутні через хворобу – 100.
У голосуванні взяли участь 178 учнів, а в онлайн-голосуванні – 16 .
Результати голосування були такі:
Базарова Марія – 60 голосів (1 місце);
Кульбачна Софія – 48 голосів (2 місце);
Дудка Богдан – 36 голосів (3 місце);
Бондарєва Вероніка – 21 голос (4 місце);
Босенко Ірина – 17 голосів (5 місце);
Дроздова Вікторія – 9 голосів (6 місце);
Кудієнко Настя – 3 голоси (7 місце).
За більшою кількістю голосів Президентом учнівського парламенту КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» обрано Базарову Марію, ученицю 9-В класу.
Учні опорного закладу брали активну участь в зборі макулатури та кришечок. Дякуємо учням і батькам за активну участь у зборі макулатури. Особлива подяка заступнику голови батьківської ради закладу освіти Левченко Валентині Володимирівні та члену батьківської ради Трофименко Ірині Олександрівні за допомогу в проведенні акції. Енергійні, добросовісні, відповідальні. Незважаючи на спеку, були на посту до здачі останнього кілограма макулатури.
JuniorZоголосив ТОП-51 вчителів фізкультури. Серед найкращих на 15-й сходинці вчитель фізкультури КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради Марич Вікторія Романівна!
GlobalTeacherPrizeUkraine – це щорічна національна премія, місія якої – підкреслити важливість праці педагогів в Україні!
Вітаємо колегу і бажаємо нових успіхів, досягнень і перемог!
Доводимо до вашого відома, що з 21 вересня 2020 року наш освітній заклад переходить на змішану форму навчання. (Наказ №128-о від 17.09.2020)
Змішане навчання є моделлю, що поруч з онлайн-технологіями спирається також і на безпосередню взаємодію між учнями і вчителями в кабінеті (Вікіпедія).
Учні 5-А, 5-Б, 5-В, 6-А, 6-Б, 6-В, 7-Б, 8-А, 8-Б класів навчатимуться за змішаною формою.
Класні керівники розподілять класи на підгрупи. І підгрупа навчається очно, в той час ІІ підгрупа - заочно. Вчителі надають консультації учням на онлайн-платформах, у кабінетах з наявними комп’ютерами будуть використовуватись вебкамери з метою демонстрації уроку.
17.09.2020 р. проведено квест-гру «Оріхів – історично цікаве місто». Учасниками стали 11-Б, 8-А і 8-Б класи. Учні згадали найважливіші етапи становлення нашого міста. Глядачі поринали в акорди вальсу та з захопленням переглянули відображення сторінок життя перших поселенців міста Оріхова в інтерпретації старшокласників.
Учениці 11-Б класу Пакета Лілія та Клименко Ксенія
В Україні 14 вересня стартував тиждень протидії булінгу.
Протягом тижня в КЗ ОЗЗСО “Сузір’я”” відбулися заходи для інформування всіх учасників освітнього процесу про запровадження адміністративної відповідальності за вчинення булінгу.
У початковій ланці відбулися тренінгові заняття "Ми проти булінгу. Закони доброти". У 5-х класах - "Як навчити дітей безпеці в інтернеті?". У 6 класі - тренінг "Зупиніться! Моя історія про булінг та кібербулінг". Для попередження та протидії булінгу учні 7-11 класів прослухали мінілекцію на актуальну тему "Кібербулінг. Захисти себе сам!".
Всі ці заходи спрямовані на зародження в суспільстві небайдужості до проблеми. Учні намагалися відтворити своє бачення у малюнках. Кінцевий підсумок - виставка малюнків «Разом проти булінгу».
Діти повинні розуміти, що фізичне залякування, побиття, стусани, підніжки, поштовхи, блокування або небажаним і неналежним чином - це все булінг! Соціальне залякування або цькування із застосуванням тактики ізоляції - це теж булінг!
15 вересня 2020 року учні 6-А та 10-В класів КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради разом зі своїми вчителями Петренчук Л.В., Рябцун І.М. та Гаращенко А.П. побували на захопливих музейних уроках історії, які для них провела Коваленко Світлана Вікторівна, екскурсовод Оріхівського краєзнавчого музею.
Виховувати свідомих громадян – патріотів, нових українців, які визнають загальнолюдські й національні цінності, керуються морально-етичними критеріями та почуттям громадянської відповідальності, здатні любити свій рідний край, шанувати його минуле й пишатися сьогоденням.
Формувати ключові компетентності здобувачів освіти.
10 вересня на площі біля адміністративної будівлі обласної державної адміністрації відбулося урочисте нагородження переможців та лауреатів обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2020».
Цьогоріч «обличчям» нашого рідного «Сузір’я» стала Федорчук Юлія Павлівна, креативна та компетентна вчителька, що брала участь у конкурсі в номінації «Початкова освіта». Юлія Павлівна підтверджує беззаперечну істину: той, хто хоче змінити світ, повинен почати з себе.
Керівник профільної кафедри початкової освіти Т. Г. Таран