Математичний квест
Тиждень математики, фізики та інформатики, який проходив 04-08 лютого у КЗ ОЗЗСО «Сузір'я», подарував учням багато пам’ятних моментів.
Вчителями математики Юйковою Яною Іллівною та Гаращенко Альоною Петрівною були проведені квести під назвою «Подорож країною математики», в яких взяли участь учні 5-А, 5-Б та 7-В класів.
Сучасні здобувачі освіти виявляють зацікавленість до різноманітних квестів.
Квест – це інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту і передбачає виконання спеціальних завдань. Учні мали змогу виконувати усні обчислення, складати і розв’язувати задачі, рівняння та відгадувати математичні ребуси і кросворди у незвичний спосіб, а саме - відшукати кожне наступне завдання за геометричною фігурою і кодовим словом, які знаходились у інструкторів-старшокласників (11-Б). У квесті найцікавішим був сам процес, адже діти не лише оволодівали математичними знаннями, а й працювали в командах, вчилися домовлятися і мислити логічно. Цікавість не покидала учнів до останньої хвилини. Тільки після виконання останнього завдання учнями 5-А та 5-Б класів, журі у складі Сєліванової О.В. та Дибко С.А., змогли визначитися з переможцями. Найкращі результати показали учні 5-А класу, за що і отримали нагороди!
За рішенням журі у складі Карпій А.М. та Наріжної В.В. серед учнів 7-В класу найактивнішими виявилася команда «Розумники», яка також отримала нагороду. Як відомо, заради палаючих, задоволених очей дітей і відмінного результату вчитель готовий на все.
Таким насиченим видався тиждень фізико-математичних дисциплін, за який слід подякувати вчителям математики, фізики та інформатики. Вони приклали багато зусиль, аби учні дізнались про щось нове і цікаве з даних наук. Їх намагання не були даремними. Підготовлені завдання були справді повчальними. Тож, навіть ті учні, які не виявляли особливої уваги до точних наук, з радістю брали участь у всіх заходах. Цей тиждень у «Сузір’ї» став повчальним і святковим одночасно.
ФОТОЗВІТ
А.П.Гаращенко, керівник кафедри математики, фізики та інформатики
|