Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Квітень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2017 » Квітень » 10 » День самоврядування у гімназії був успішним
13:36
День самоврядування у гімназії був успішним

День самоврядування  у гімназії  був успішним


                           Так думають гімназисти…

Баранова Євгенія
31 березня 2017 року – це незвичний день для гімназії, адже це був день самоврядування. Старшокласники мали змогу відчути себе вчителями, зрозуміти,  як це водночас важко та захоплююче. Від хвилювання перехоплювало подих, але ми впоралися та отримали величезне задоволення. Я викладала українську мову та літературу в 11 – А класі. Я була вражена їх активністю та прагненням показати свої знання, отримати оцінку. Вони з натхненням взялися за підготовку завдань до уроку, цікавих фактів. Уроки пролетіли, як мить. Тож я хочу подякувати нашим вчителям та адміністрації за цю неймовірну можливість відчути себе дорослими та відповідальними за наших учнів. Ми зрозуміли, що робота вчителя потребує не тільки досвіду та знань, але й вміння та навичок спілкування з дітьми. І я щиро сподіваюсь, що день самоврядування стане доброю традицією нашої рідної гімназії і буде проводитись кожного року.
****************

Шкрьоба Анастасія
Після дня самоврядування в мене було багато позитивних емоцій. Цей день дав зрозуміти всю складність  професії вчителя. Я проводила урок української літератури в  8-А класі й займала посаду педагога-організатора.Мені дуже подобається українська література,  тому я була дуже рада, що саме цей предмет  мені довелося викладати. Чесно скажу, я хвилювалася, бо  не знала чого очікувати від дітей. Мене бентежило те, що все може піти поза планом. Але 8-А клас на уроці був активним , щодо поведінки - також ніяких зауважень. Ми побудували урок у формі диалогу, і він пройшов дуже швидко, як кажуть,  «на одному подиху».
 Як педагог-організатор,  я проводила динамічну перерву для учнів 5-х класів. На мою думку, мені вдалося провести по-справжньому цікаву п`ятихвилинку. Діти охоче танцювали та виконували вправи.
Як я вже говорила на «педагогічній раді», я вважаю день самоврядування корисним заходом . Бо всі вийшли з зони свого комфорту . Для старшокласників цей день великий досвід ,  а для учнів середньої ланки новий цікавий спосіб сприймати матеріал. Я сподіваюся, що день самоврядування стане гарною традицією гімназії.
***************
Лашко Антон
У КЗ «Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я» в останній день Тижня гімназії відбувся День самоврядування, який був цікавий тим, що окрім підбиття підсумків чверті й приготувань до канікул, на ньому вчителями стали учні.
Мені випала честь взяти участь у цьому цікавому та незвичайному заході. Я в ролі вчителя російської мови провів уроки в 5 та 6 класах. Чесно кажучи, дійсність перевершила всі мої очікування, звісно, в позитивному сенсі цього слова. Я зміг відчути себе справжнім педагогом, який ділиться своїми знаннями з підростаючим поколінням, зрозумів та відчув всі труднощі професії вчителя, а також надбав багато безцінного досвіду. Мені дуже сподобалось працювати з учнями, а також спілкуватись з ними, особливо якщо враховувати той факт, що ми, як кажуть, знаходились по різні боки барикад. Я зрозумів, що професія вчителя потребує неймовірної сили духу, терпіння, працелюбності й взаєморозуміння як з учнями, так і зі своїми колегами. Завдання педагога донести до кожного учня, хоча б краплину знань, допомогти зрозуміти матеріал та завжди уміти підтримати в складних ситуаціях. День самоврядування сподобався як учням, так і новим вчителям, кожен дізнався щось нове на цьому заході й з користю провів час. У підсумку хочу сказати, що День самоврядування, на мою думку, є одним з ключових етапів прогресу на шляху до розуміння вчителів учнями, а також залучення останніх до активного шкільного життя.
Маланіна Ксенія
 Я - учениця 10-А класу, та я вже маю невеликий, але важливий досвід. 31 березня 2017 року я була вчителем англійської мови у 8-В та 7-Б класах і виконувала обов’язки заступника директора з навчально-виховної роботи.
Професія вчителя дуже важлива, складна і відповідальна. На педагога покладається ряд складних завдань. Діяльність вчителя не обмежується лише передачею знань. Більшою частиною від нього залежить виховання в учнів загальнолюдських цінностей, почуттів.
Я вірю, що вчитель живе в кожній людині. Я це довела в першу чергу сама собі, коли у п’ятницю  разом з іншими учнями на 3 уроки стала педагогом. Звичайно, без підготовки неможливо добре провести урок. Саме тому я ретельно готувалась до уроків: писала конспекти, шукала додаткові матеріали і т.д. У цьому мені допомагали вчителі англійської мови Копарчук О.О. та Дегтярь А.Ю., за що я їм дуже вдячна.
День учнівського самоврядування розпочався з лінійки після 1-го уроку, на якій нас представили всій гімназійній родині. Лінійкою ж цей день і завершився, а після неї ми поділились враженнями щодо такого заходу на педраді.
Учні, що виконували обов’язки вчителів, під час «вікон» перебували не у своїх класах, а в учительській, що надало дню учнівського самоврядування ще більшої  ефективності. Вести урок в 8-В та 7-Б класах було справжнім задоволенням, адже учні були старанними та активними. Їм урок також сподобався, тому що гімназисти 8-В класу запитували, чи буду я ще вести в них уроки, а учні 7-Б класу подякували мені, надіславши повідомлення у соц.мережі. Крім того, я виконувала обов’язки заступника директора з навчально-виховної роботи, що є дуже відповідальною посадою. Окрему вдячність висловлюю Верещазі Надії Іванівні  за допомогу та професійні поради.
Мені день учнівського самоврядування дуже сподобався. Учні, що перебували в ролі вчителів, подивились на учбовий процес зовсім з іншого боку. На мою думку, потрібно частіше проводити такий захід, адже він виховує у гімназистів ще більшу відповідальність та повагу до вчителів  і їхньої  роботи.
***************************

Дземешкевич Дар’я
Я виконувала обов’язки вчителя української мови і української літератури у 7-А класі. Наполегливо працювала над конспектами з цих предметів, щоб зрозуміло і цікаво викласти учням новий матеріал. Насправді, дуже важко готуватися до уроків, але їх проведення виявилося набагато легшим і цікавішим. Час пролетів швидко і я навіть не помітила, як відчула себе вчителем. Мабуть, іноді,  дійсно,  дуже корисно зрозуміти, що ти можеш комусь передати свої знання, поділитися частинкою того, що тобі належить. Я думаю, проведення таких заходів дає змогу переоцінити ставлення до багатьох речей і до людей, які нас оточують. Професія вчителя надто складна і відбирає багато сил. Я переконалася в цьому, готуючись до уроків і після їх проведення. Спочатку мені хотілось кричати світові про те, що все вдалося, обговорювати мої уроки з будь-ким, але потім сили мене покинули і я не могла вже думати і висловлювати свої думки про пережите. Можливо, учителі і звикли до такого темпу роботи, але я б не змогла все спланувати, вирахувати. Дуже гнітить, коли ти щось не встигаєш. Мені сподобалося працювати з дітьми. Чесно кажучи, я не очікувала гарного ставлення з їх боку і думала, що вони віднесуться легковажно до моєї персони, але діти одразу ж сприйняли мене як вчителя. Я була приємно вражена їх роботою на уроці літератури. Вони відповідали па поставлені мною запитання швидко і змістовно. Я ще раз упевнилася в тому, що не треба слухати оцінку щодо людей до того, як ти з ними познайомишся. Завжди є два варіанти: або тебе чекає розчарування, або невимовний подив. Я була здивована успіхами дітей 7-А класу. Дуже вдячна їм за ці два уроки. Можливо, я не була ідеальним учителем, але для мене це був величезний досвід і їжа для роздумів. Сподіваюся, що я змогла виконати місію учителя і донесла їм те,що мала. Думаю, що попрацювавши над методами і способами викладання матеріалу, я б могла в перспективі займатися навчанням дітей. Хоча я не впевнена, що моя нервова система це витримала б. Дякую за те, що я мала змогу побачити шкільний світ зі сторони вчителя і жалкую, що одразу не погодилася взяти участь у цьому експерименті.
*************************

МАНЕЛЮК МАРІЯ
В останній день березня та останній день тижня гімназії 31.03.2017 на 2,3 та 4 уроках проводився день самоврядування.  Для мене  ця подія була дуже визначною, адже проводилася вперше в стінах гімназії №1 “Сузір’я” , а я була однією з перших учнів, які заміняли вчителів на уроках.
Мені випала нагода стати вчителем - філологом ( українська література) в 7-Б та 9-В класах та класним керівником в  7-Б  класі.
Спершу я шукала необхідний матеріал,  писала конспекти, робила все,  щоб якнайкраще провести уроки. Я не могла дочекатися цього дня ! Мені хотілося якнайшвидше випробувати себе в ролі вчителі . І ось, коли цей день настав , мені аж ніяк не було страшно , а навпаки – дуже цікаво.
Після другого уроку на лінійці всім гімназистам нас представили , а нові класні керівники пішли до своїх класів. Мій клас одразу сприйняв мене серйозно. Я організовано  привела своїх 27 семикласників до класу .
Далі розпочався перший урок . Все відбувалося дуже швидко . Я постійно дивилась на годинник та слідкувала за часом. Я переживала , що мені не вистачить  45 хвилин  , або залишиться вільний час. Діти вели себе досить дисципліновано . Окремих учнів я виділила для себе як найактивніших . Урок в 9 класі також мені дуже сподобався. Найбільше мені сподобалось ставити оцінки в щоденник.  Мені було двох уроків замало і хотілось ще хоча б два провести . Цей захід я запам’ятаю надовго! Неймовірні  емоції охоплювали мене весь день . Я дякую адміністрації гімназії за проведення Дня самоврядування і сподіваюсь, що це був перший , але не останній раз !
*******************

Я, Носенко Анна, 31.03 2017 року взяла участь у проведенні дня самоврядування в гімназії "Сузір'я". Чесно кажучи, мені дуже сподобалося, бо я ще виконувала роль заступника директора з виховної роботи. В мене не виникло ніяких труднощів, всім цілком була задоволена. Хоча, скажу, що працювати з 5,6,7 класами трішки складніше, ніж з дорослими.
Також я провела урок географії у 8-Б класі. Клас дуже хороший, всі діти сумлінно підготувалися до цього уроку, тож в мене не виникло жодних проблем!
В майбутньому я сподіваюся, що буде проведено ще декілька днів самоврядування.
******************

Самойленко Дмитро
День самоврядування допоміг гімназистам, у тому числі і мені, побути в ролі вчителя 3 уроки. Що я можу сказати: цей день мені сподобався, навіть дуже сподобався. Я вів уроки хімії у 9-Б і 9-В класах і скажу таке - бути вчителем на уроці, де є твої знайомі трішки незвично. Але все пройшло добре, мене сприйняли належним чином і в свою чергу я віддячив їм максимально зрозумілою подачею матеріалу. Сподобалося те, як учні повторювали домашнє завдання і розповідали його. Це були незабутні враження. Але найбільше всього сподобалося розповідати новий матеріал. Моєю задачею було розповісти все, що я знаю по даній темі, щоб учням було зрозуміло. Дехто слухав, дехто ні, але я вдячний тим, хто із зацікавленістю слухав новий матеріал. Єдиний недолік - 40 хвилин майже без перерви говорити. Трішки виснажує.
Також я був класним керівником 9-А класу. Що я можу сказати - я дякую їм, за те, що вони відповідально віднеслись до мого прохання нічого не робити, а просто насолоджуватись таким днем. З такою задачею кожен впорається, тільки б їм не заважали.
На мою думку, такі дні підуть на користь не тільки учням, а й вчителям, які матимуть змогу відпочити. Тому скажу наостанок:  такі дні треба проводити частіше.
******************

ВЕНЕДІКТОВА ДАРІЯ
Коли мені повідомили про те, що в нашій школі проведуть  День самоврядування, я одразу погодилась взяти участь у ролі вчителя. Для мого життєвого досвіду практика видалась дуже корисною. Мені випала можливість бути класним керівником і вчителем екології рідного краю в 6-А класі. Учнів я почала відвідувати за два тижні до початку «експерименту» і учні до мене швидко звикли. Я ретельно готувала урок, намагалась використати всі можливі засоби зацікавлення учнів (гербарії, лікарські рослини у фармацевтичних виглядах, настоянки лікарських рослин тощо). По задоволеним дитячим обличчям і по бурхливим емоціям я зрозуміла, що я їм дуже сподобалась. Урок пройшов цікаво і пізнавально. Діти прийняли мене як подругу, що з одного боку неприпустимо, а з іншого досить добре, адже це показник того, що дітям ти сподобався не тільки як вчитель, а як людина. Мені така практика дуже сподобалась, хоча працювати з дітьми такого віку досить важко. Із позитивних сторін  такого Дня  можу виділити згуртованість учнівського колективу гімназії, отримання нового досвіту, допомогу в майбутній орієнтації для учнів. Думаю, що цей день пішов на користь кожному,  і вважаю, що такі заходи треба проводити кожного року. Три години самоврядування, здавалося б, зовсім малий проміжок часу для того, щоб пізнати всі переваги й труднощі праці вчителя, чи не так?
**********************
Я, Грицаєнко Марія, виконувала обов’язки вчителя математики й класного керівника в 6-Б класі. Чесно кажучи, сам процес підготовки до занять зайняв у мене більше часу, ніж самі заняття, бо вони дуже швидко пролетіли. За тиждень до 31 березня я ходила у 6-Б, знайомилась з учнями, готувала конспект уроку за темою, яку мені дала Дибко Світлана Анатоліївна. «Розв’язування задач», тема нескладна, але цікава. Мені було доручено навчити дітей переносити доданки з однієї частини рівняння в другу, і я думаю, що мені це вдалося. Взагалі, всі діти дуже здібні до навчання, і їм, і мені було цікаво працювати. Щодо обов’язків класного керівника, то великих труднощів у мене не було, тому що всіх учнів я знала й ми швидко знайшли спільну мову.
 Підсумовуючи все, я можу сказати,  що ці три години самоврядування дали мені можливість відчути все те, що відчувають наші вчителі кожного дня. Безумовно, це дуже великий досвід, і в мене навіть промайнула думка стати викладачем у ВУЗі.  
*************

   Я,  Захарчук Даниїл, учень 10-А класу, був призначений класним керівником 10-А, а також провів урок геометрії в 10-А і 9-А класах. Я завжди хотів спробувати себе на місці вчителя і нарешті мені це вдалося! Я отримав цілу купу нових позитивних емоцій від вчителювання та трішки переосмислив своє ставлення до цієї клопіткої праці, яка вимагає не лише повної самовіддачі, а великого доброго серця! З великим задоволенням я йшов на уроки, знаючи, що там мене чекають спраглі до знань учні. Якщо чесно, я засмутився,  коли мені дали старші класи, бо хотів спробувати свої сили саме з більш молодшими гімназистами.
   На високому рівні була організація Дня самоврядування  і ефект ‘’повного занурення’’ таки підримувався. Всі отримали свою порцію гарного настрою на канікули! А учні сприймали мене за справжнього вчителя, задавали питання, прохали пояснити ту задачу, де не могли розібратися. Та хочу сказати, що своїми знаннями вони мене порадували, а деякі учні й повеселили. Тому я чекатиму з нетерпінням наступної нагоди перевтілення у вчителя! Я гадаю, всі мої ‘’колеги’’ будуть зі мною згодні щодо цього.
   Отже, тепер можу з впевненістю заявити, що робота вчителя одна з найкорисніших суспільству і найтяжчих одночасно!

МАМУШКІНА АНГЕЛІНА
31 березня 2017 року в нашій гімназії №1 "Сузір'я" вперше відбувся день учнівського самоврядування. Учні спробували себе в ролі вчителів і класних керівників. Я вважаю, що такі заходи дають змогу учням виховувати в собі ділові, управлінські якості, відповідальність, показують всю складність учительської професії та роботи з дітьми.
Я -  учениця 10-А класу, але 31 березня я була не просто ученицею, а класним керівником 5-А класу і вчителем історії рідного краю у 7-Б класі.
До цього дня вся наша шкільна родина готувалася довго і старанно. Завдяки заступнику директора з виховної роботи  Верещазі Надії Іванівні, яка відповідально поставилася до підготовки і заохочення учнів, захід відбувся організовано й став цікавим для всіх членів шкільної сім'ї.
Готуючи конспекти до уроків, ми працювали з вчителями, переймали їхній досвід і дізнавалися про їхні підходи до учнів. До дня учнівського самоврядування я віднеслася серйозно, тому познайомилася з 5-А і 7-Б класом заздалегідь. Учні сприйняли мене як вчителя й зверталися до мене на "Ви". На початку уроку я привіталася з учнями й представилася, потім перевірила домашнє завдання, на мій подив охочих було багато. Після перевірки домашнього завдання я оголосила тему уроку і почала розповідати новий матеріал, учні записували конспект. Деякі хлопці порушували поведінку, але мені вдалося заспокоїти їх і заохотити до вивчення історії. Після уроку ми подякували один одному за урок. Одразу ж після цього, я пішла до 5-А класу, де я була класним керівником, і ми відправились до спортивного залу, де Анастасія Шкрьоба проводила динамічну перерву. На 4 уроці я була присутня на уроці англійської мови у 5-А класі, яку проводив Габідуллін Владислав. Я спостерігала за роботою дітей, всі виявляли зацікавленість і були задоволені від уроку. Після уроку я відвела свій клас у їдальню.
Після урочистої лінійки, де було оголошено про завершення дня учнівського самоврядування, ми висловили свої враження і підвели підсумки на педагогічній раді. Я сподіваюся, що наступного навчального року практику проведення подібних заходів буде продовжено.
************************


Москаленко Дарина
День учнівського самоврядування – це новинка для нашої гімназії. Вперше учні старших  класів мали змогу відчути себе вчителем: самостійно підготувати конспект, провести урок, побувати на педраді. Все це було дуже цікаво не лише для вчителів, а й для учнів. Вони з уважністю слухали нових вчителів, ставили запитання, були активними на уроці. Попрацювавши декілька уроків з дітьми, ми зрозуміли, що робота вчителя дуже складна,але й цікава. Учні шостих класів були надзвичайно вдячні мені за урок і, навіть, подарували грамоту «Кращому  вчителю біології за версією 6-Б класу» та малюнки.  Я вважаю, що такі заходи потрібно проводити якомога частіше.
**********************

Радченко Софія
31 березня в гімназії -  учнівське  самоврядування. Для гімназії це був дійсно незвичайний день. Я була вчителем англійської мови у 5-В та 9-А класах. Дуже хвилювалася щодо проведення уроку саме у 9-А класі, адже це мій клас. І я не знала, як вони будуть сприймати мене, чи будуть слухати та виконувати поставлені мною завдання. Але, як виявилося, те, що я їх однокласниця , було лише в плюс, адже я вже знала кожного з них, знала підхід, розуміла, коли потрібно підтримати жарт, а коли потрібно заспокоїти  їх. Тож я дійсно отримала задоволення від уроку, так само як і учні мого класу. У 5-В класі також все пройшло вдало, адже багатьох з них я вже знала, адже познайомилась з ними заздалегідь. Тим паче я намагалася зробити все, щоб дітям було цікаво. Адже урок я провела у формі гри.
Тож можна сказати, що день у мене пройшов вдало. І я дуже сподіваюсь, що день учнівського самоврядування стане надалі доброю традицією у гімназії. Адже це дуже цікавий захід як для учнів, так і для вчителів.
***********************

Цюрупович Катерина
31 березня у гімназії пройшов день самоврядування. Цей день, на мою думку, був надзвичайно цікавим для всіх. Учні змогли відчути всю складність професії вчителя і подивитися на урок з іншого боку. Я була вчителем математики у 5-Б, 5-В класі, а також класним керівником  5-В. Зразу можу сказати, що працювати з дітьми доволі складно, потрібно зацікавити їх та вміти пояснити незрозуміле. Крім цього,  з самого початку потрібно представити себе як вчителя, тому що без цього дисципліни на уроці не буде. Я рада, що мені це вдалося, усі намагалися називати мене за ім’ям та по батькові. Перший урок було вести трішки складніше, спочатку я була напружена, але коли зрозуміла,  що дітям це подобається, все стало набагато легше. Учні 5-В були дуже активними на уроці, вони легко вирішували поставлені перед ними завдання, навіть найбільш непосидючих дітей мені вдалося вгамувати. Складність полягала ще в тому,  щоб встигнути все за 40 хвилин, мені не вистачило лише декількох хвилин,  щоб виконати всі завдання. Урок в 5-Б пройшов не так легко. Учні виявилися трішки слабшими у своїх знаннях, і деякий матеріал з початкової ланки мені довелося пояснювати, але вони всі хотіли працювати на уроці. Побувавши в ролі класного керівника,  я зрозуміла, що потрібно бути дуже організованою та уміти правильно розподіляти час. Мені потрібно було зібрати всіх дітей, разом відвести у спортивний зал, там вони відпочивали та танцювали, а я разом із ними. Це було дуже весело, діти були в захваті. Після 4 уроку, я повинна була встигнути виставити всім оцінки і швидко піти до свого класу та пошикувати їх, а потім відвести в їдальню. Встигнути все було трішки складно, але мені це вдалося. Одним з секретів мого успіху, я вважаю, було те, що я вже була на уроці Альони Петрівни у 5 класі, і мені було з кого брати приклад викладання. Цей день мені запам’ятається надовго, буде добре,  якщо це стане гарною традицією нашої гімназії.
*****************

Стояк Анастасія
В день самоврядування, який припав на 31 березня,  я на три уроки приміряла на себе роль вчителя зарубіжної літератури 10-А  та класного керівника 8-А класів. Це були незабутні враження, адже не кожного дня до тебе звертаються на «Ви». Звісно, було трохи складно, бо я вела урок у свого ж класу і вони не так серйозно ставилися до мене, але все ж таки намагалися звертатися на ім’я та по батькові та ставитися як до вчителя, тож у цілому  мені сподобалося проводити урок, і я б з радістю взяла участь у цьому заході і наступного року.
Також я була присутня на уроці алгебри у 8-А класі, який провела Ольга Денисенко. Мені дуже сподобалося спостерігати за ходом заняття, бо ти можеш дізнатися, як поводять себе інші класи під час навчання та згадати той матеріал, який вивчав раніше.
Я думаю, цей день назавжди залишиться в моїй пам’яті, як щось незвичайне, нове та захоплююче.
***************************

 

 

|: | © : suzirya