Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Листопад 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2021 » Листопад » 02

Засідання методичної ради

1 листопада 2021 року в КЗОЗЗСО «Сузір’я» відбулося засідання методичної ради закладу «Розвиток професійної компетентності педагога в умовах оновленого змісту освіти», на якому розглядалися питання, надзвичайно актуальні в процесі реформування загальної середньої освіти:

«Впровадження системи формувального оцінювання»,

«Використання самооцінювання та взаємооцінювання як важливий елемент навчальної діяльності»,

«Як сформувати в учнів позитивне ставлення до помилок»,

«Використання учнівського портфоліо як способу оцінювання навчальних досягнень»,

«Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: самоаналіз та аналіз відвіданих уроків».

Заступник директора з методичної роботи Інна Рябцун

|: | © suzirya | Дата: 02.11.2021

Ранкова зустріч для вчителів

Створюємо позитивну атмосферу в колективі. Вчимося бути толерантними та дбайливими один до одного.

Саме ранкові зустрічі сприяють формуванню вміння критично мислити, ефективно спілкуватися, бути відкритими для нових ідей, поважати і знаходити спільну мову з іншими. Учасники мають змогу на собі переконатися, що практика ранкових зустрічей є однією з успішних практик, що допомагає вчителю у створенні спільноти дітей та сприятливого психологічного мікроклімату у класі.

 

#СтратегіяСузір_явдії

#порадипсихолога_SolovejOV

Практичний психолог Ольга Соловей

|: | © suzirya | Дата: 02.11.2021

Засідання творчої лабораторії педагогічної майстерності з підтримки молодих та новоприбулих педагогів 1 листопада 2021 року

«Територія становлення вчителя майбутнього»

Кожного нового навчального року шкільні колективи поповнюються енергійними, сучасними, креативними, повними енергії та сил молодими вчителями. На молодого вчителя дивляться завжди тільки перспективно. Добре це чи погано? Зазвичай згодом він стає більш умілим, самостійним, набуде навичок, опанує прийоми, досягне майстерності. Але в той же час він може втратити ту безпосередність і чари молодості, риси, притаманні тільки молодому вчителю, що інколи наближають до нього учнів сильніше, ніж мудрість літнього майстра. Звичайно, з молодими вчителями дітям цікавіше. Отже, у школі повинні бути обов’язково молоді вчителі. Без них життя нудне, нецікаве, прісне.

Молодий вчитель прийшов у школу. Чи підготовлений він до роботи з учнями? Цілком зрозуміло, що як би добре не готував вуз, вирішальне становлення майстерності відбувається лише в школі, в живій роботі з дітьми, на практиці. Саме в перші роки, з перших днів розпочинається найбільш інтенсивне формування тих якостей, які й визначають міру майстерності майбутнього вчителя.

Кажуть, добре, якщо вчитель потрапив у висококваліфікований, добре згуртований міський педагогічний колектив. Під рукою і посібники, і методичні розробки, досвідчені вчителі. Але тут є свої труднощі: у таких школах — високий рівень вимог, розвинуті учні, підготовлені батьки. А як бути молодому вчителю у сільській школі? Там нижчий рівень вимог, але вчитель фактично один, викладає він у різних класах і нерідко два-три предмети, порадитися ні з ким, потрібних посібників знайти ніде... Різні умови вимагають і різних форм допомоги, але є й дещо спільне, що потрібно враховувати.

Саме вчителю ми довіряємо своє рідне, кровне — дитину, яка за його допомогою, має стати особистістю. Виділяючи головне, зазначу, навряд чи можна це здійснити без великої поваги і любові вчителя до дитини. Нова школа має розпочинатись з любові. Любов до дитини є тією першою й необхідною якістю, без якої майбутньому вчителеві робити нічого.

 

Сучасна дитина більш допитлива, креативна і прагматична. Вона одночасно робить декілька справ: дивиться телевізор, грається в електронні ігри, готує уроки і їсть піцу. Характерним є те, що дитина з усім цим справляється і… не забруднює руки! Вчитель має переглянути своє ставлення до неї докорінним чином. З другого боку, кому невідомим є факт критичного перенавантаження дітей. Особливо домашніми завданнями. Сучасна школа про особливості дитячого організму, його фізичні і психічні можливості, про які писали такі видатні психологи, як І.Кон, А.Леонтьєв, С.Рубінштейн, С.Максименко, І.Бех й ряд інших вчених, здається, забула. Реформа спрямована на максимальне урахування можливостей дитини відповідно до її вікових ознак. Педагогічні університети, в свою чергу, мають ввести відповідні тренінги, спрямовані на формування здібностей (компетенцій) вчителя щодо їх виявлення і врахування.

... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 02.11.2021