Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Серпень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2021 » Серпень » 31

Наказ "Про організацію роботи з питань протидії  булінгу (насильству) та  створення безпечного середовища в КЗ «ОЗЗСО»Сузір’я» у 2021/2022 навчальному році" 

 

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18.12.2018 №2657-VІІІ, плану заходів Міністерства освіти і науки України щодо реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 03.03.2016 №214, листів Міністерства освіти і науки України «Щодо організації роботи з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу» від 29.12.2018 №1/9-790, «Методичні рекомендації щодо запобіганню та протидії насильству» від 18.05.2018 №1/11-5580, «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок» та з метою попередження поширення негативних явищ в учнівському середовищі, запобігання та протидії булінгу (насильству)

НАКАЗУЮ:

1. Призначити відповідальною особою за проведення з учасниками освітнього процесу виховної роботи із запобігання домашньому насильству та булінгу практичного психолога Соловей О.В.

2. Відповідальній особі Соловей О. В.:

1) Розробити та затвердити план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі (додаток 1).   До 01.09.2021

2)Розробити та затвердити порядок подання та розгляду звернень про випадки булінгу в закладі від учнів, їх батьків, законних представників, інших осіб (додаток 2). До 01.09.2021

2.3. Розробити та затвердити порядок реагування на доведені випадки булінгу та відповідальність осіб причетних до булінгу (додаток 3)   До 01.09.2021

3. Внести зміни до посадових інструкцій працівників закладу з урахуванням змін, зазначених в останній редакції  закону України «Про освіту». до  01.09.2021

4. Усім учасникам освітнього процесу (педагогам, обслуговуючому персоналу, батькам, учням) інформувати невідкладно директора закладу чи відповідальну особу про випадки булінгу та домашнього насильства.

5. Відповідальному за  ведення сайту закладу Денисенко В.І.  розмістити на веб-сайті  наступну інформацію:

– правила поведінки учнів КЗ ОЗЗСО «Сузір’я»

– план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі;

– порядок подання та розгляду звернень про випадки булінгу в закладі від учнів, їх батьків, законних представників, інших осіб;

– порядок реагування на доведені випадки булінгу та відповідальність осіб причетних до боулінгу;

... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 31.08.2021

Критерії, правила і процедури оцінювання

 навчальних досягнень учнів

Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів.

Оцінювання ґрунтується на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня.

Метою навчання є сформовані компетентності. Вимоги до обов’язкових результатів навчання визначаються з урахуванням компетентнісного підходу до навчання, в основу якого покладено ключові компетентності.

До ключових компетентностей належать:

  • вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях;
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами, що передбачає активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади, можливість розуміти прості висловлювання іноземною мовою, спілкуватися нею у відповідних ситуаціях, оволодіння навичками міжкультурного спілкування;
  • математична компетентність, що передбачає виявлення простих математичних залежностей в навколишньому світі, моделювання процесів та ситуацій із застосуванням математичних відношень та вимірювань, усвідомлення ролі математичних знань та вмінь в особистому і суспільному житті людини;
  •  компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій, що передбачають формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, формулювати припущення і робити висновки на основі проведених дослідів, пізнавати себе і навколишній світ шляхом спостереження та дослідження;
  •  інноваційність, що передбачає відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;
  •  екологічна компетентність, що передбачає усвідомлення основи екологічного природокористування, дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розуміючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства;
  •  інформаційно-комунікаційна компетентність, що передбачає опанування основою цифрової грамотності для розвитку і спілкування, здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні та інших життєвих ситуаціях;
  • ... Читати далі »
|: | © suzirya | Дата: 31.08.2021