Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою

"Твори себе, твори надійно. І зіркою освічуй усе усюди. Твори себе..."

ДІТИ - ЦЕ ЖИТТЄВА МУДРІСТЬ, МАЙСТЕРНІСТЬ І МИСТЕЦТВО. ДІТИ НЕ ТІЛЬКИ І НЕ СТІЛЬКИ ДЖЕРЕЛО РАДОСТІ, ЦЕ ЩАСТЯ, СТВОРЕНЕ ВАШОЮ ПРАЦЕЮ. (В.О.Сухомлинський)
 

 

БУТИ БАТЬКАМИ

Як замінити “НІ” на “ТАК” у спілкуванні з дитиною? 07.05.2021

Психологічний терор. Як батьки принижують своїх дітей 05.05.2021

4 ТРАВНЯ - МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ 04.05.2021

Пам'ятка для батьків щодо профілактики суїциду серед учнів 23.04.2021

ДО УВАГИ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ 04.04.2021

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ СЬОГОДЕННЯ 24.03.2021

БАТЬКАМ Чому діти мовчать про свої проблеми 18.03.2021

БАТЬКАМ ПРО БЕЗПЕКУ ДІТЕЙ 15.03.2021

ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО ПЕРШИХ КЛАСІВ 2021-2022 Н.Р. 02.02.2021

ОПИТУВАННЯ 26.01.2021

АДМІНІСТРАЦІЯ ІНФОРМУЄ ВІДНОВЛЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ 24.01.202

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ 30.12.2020

СOVID-19. ЯК ЗАХИСТИТИ СЕБЕ ТА РІДНИХ ПРО КОРОНАВІРУС 15.12.2020

НОРМИ ЄДИНОГО МОВНОГО ТА ОРФОГРАФІЧНОГО РЕЖИМУ НА УРОКАХ  14.12.2020

ВАЖЛИВО! ЗМІШАНА ФОРМА НАВЧАННЯ 18.09.2020

 

ОГОЛОШЕННЯ ДО УВАГИ БАТЬКІВ!  ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИЙОМУ ДОКУМЕНТІВ ДО ПЕРШИХ КЛАСІВ 2020-2021 н.р.  25.05.2020

СПЕЦТЕМА: АНТИСЕПТИК Як зробити антисептик для рук в домашніх умовах: РЕЦЕПТ 09.04.2020

#HEALTHYSCHOOLS Меню Клопотенка в дії 28.02.2020

ДО УВАГИ БАТЬКІВ КИСНЕВА ТЕРАПІЯ 13.02.2020

ОГОЛОШЕННЯ ДО УВАГИ БАТЬКІВ! 29.01.2020

ОГОЛОШЕННЯ 19.12.2019

ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ   СМАЧНА   П'ЯТНИЦЯ  27.09.2019

 

БАТЬКАМ Шановні батьки учнів 3-х класів 2019-2020 н.р.!  Дата: 06.06.2019

ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ   ЗАПРОШУЄМО ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ОНЛАЙН-ОПИТУВАННІ  28.01.2019

Тест "Дітей виховують батьки. А батьків?"

Уважно прочитайте питання. Спробуйте відповісти на них.
На кожне запитання існує 3 відповіді:
А - можу й завжди так чиню;
Б - можу, але чиню так не завжди;.
В - не можу.

Тест доповнить вашу уяву про себе як про батьків, допоможе зробити, певні висновки щодо проблеми виховання дітей.

Чи можете ви...
1.... у будь-який момент залишити свої справи й зайнятися дитиною?
2.... порадитись із дитиною "на рівних"?
3. ... зізнатися дитині в помилці, яку ви допустили в ставленні до неї?
4.... вибачитись перед дитиною в разі потреби?
5. ... володіти собою й зберігати спокій, навіть якщо поведінка дитини вивела вас із себе?
6.... розповісти дитині про повчальний випадок зі свого дитинства, який показує вас у невигідному світлі?
7.... поставити себе на місце дитини?
8.... повірити хоча б на хвилинку, що ви прекрасна фея або принц?
9.... завжди утримуватися від слів та виразів, які можуть ранити дитину?
10. ... пообіцяти дитині, що виконаєте її бажання за хорошу поведінку?
11.....виділити дитині хоча б один день, коли вона може робити, що хоче, поводитися, як бажає, ні в що не втручатися?
12.... не прореагувати, якщо ваша дитина вдарила, грубо штовхнула або незаслужено образила іншу дитину?
13. ... встояти проти дитячих прохань та сліз, якщо впевнені що це каприз?

Підрахуйте бали:
А - З,
Б - 2,
В -1.
* Від 30 до 39 балів. Це означає, що дитина - найбільша цінність у вашому житті. Ви намагаєтесь не тільки зрозуміти,
але і пізнати її, ставитись до неї з повагою, дотримуєтеся найбільш прогресивних принципів виховання і постійної лінії поведінки.
Іншими словами, ви дієте правильно і можете сподіватися на гарні результати.

* Від 16 до З0 балів. Турбота про дитину для вас - першочергове завдання. У вас є риси вихователя, але на практиці не завжди буваєте
послідовними і принциповими. Іноді ви дуже суворі, іноді навпаки - дуже м'які, Крім того, ви любите компроміси,
які послаблюють виховний ефект. Вам Необхідно серйозно замислитися над своїм підходом до виховання дитини.

* Менше 16 балів. У вас серйозні проблеми з вихованням дитини. У вас не вистачає або знань, або бажання виховати
дитину особистістю. Можливо, і першого, і другого. Радимо звернутися по допомогу до спеціалістів - педагогів, психологів,
більше читати спеціальної літератури.

 

Тест "Життя дитини і її успіхи в школі"

Інструкція: на кожне твердження слід дати відповідь "так" чи "ні"
1. Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття його можливостей, здібностей.
2. Я надав кімнату або частину кімнати виключно для занять дитини.
3. Я привчаю дитину (з мінімальною допомогою і, як правило, самостійно) вирішувати свої проблеми, приймати рішення, піклуватися про свої
обов'язки.
4. Я показую дитині можливості знайти книги і потрібні для її занять матеріали (використовуючи особисті, суспільні, шкільні бібліотеки).
5. Я ніколи не відмовляю дитині в проханні почитати їй.
6. Я постійно беру дитину в поїздки, подорожі, на екскурсії по цікавих місцях (відвідини музеїв, театрів та інше).
7. Я вітаю ігри і спілкування моєї дитини з друзями.
8. Я часто виконую разом з дитям одну і ту ж справу.
9. Я піклуюся про фізичне здоров'я дитини ( харчування, гартування зарядка, заняття спортом).
10. Я стежу, щоб малюк дотримувався режиму дня: вставав і лягав в один і той же час, мав годинник для занять, прогулянок, ігор і так далі

Оцінка тесту
Порахувати кількість плюсів (відповідь "так").
Кожна позитивна відповідь оцінюється в один бал.
Розділивши отриману суму на 10 (кількість тверджень) отримуємо середньоарифметичне число.

1 рівень (1- 0,7 бал) Ви правильно організовуєте шкільне життя дитини. Малюк має всесторонні інтереси, підготовлений до спілкування з дорослими і товаришами. При такому вихованні ви можете розраховувати на хороші успіхи в навчанні.

2-й рівень (0,6-0,4 бал) У вас можуть виникнути деякі проблеми в навчанні дитини. Задумайтеся, чи є ви надзвичайно активними, чи не блокуєте ви "поле свободи" дитини, чи досить часу дитя спілкується з однолітками? Ваші роздуми дозволять вам визначити оптимальну стратегію виховання.

3-й рівень (0,3-0 балів) У вашому досвіді просліджується головна помилка - надмірна опіка дитини, підміна зусиль дитяти власною активністю. Ви недостатньо даєте йому спілкуватися з однолітками, заважаєте йому набувати соціального досвіду.

Сподіваємося, що ваша самокритичність принесе успіх у виховній стратегії.

 

СТИЛІ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ


*Потуральний стиль- повна, безконтрольна свобода дій, де дорослі зайняті собою і байдужі до потреб і запитів дітей, головний метод – батіг і пряник, такі діти мають славу підлабузників і підлиз, вихваляються, не люблять праці, не здатні безкорисливо дружити, а батьки в конфліктних ситуаціях цілковито довіряють своїй дитині, таких батьків необхідно залучати до спілкування, на свята, заходи.
*Змагальний стиль – вбачають в діях дитини щось видатне, заохочують активність дитини, порівнюють з іншими і дуже страждають від поразок, участь у різних гуртках, секціях, використовують методи заохочення і покарання, захищають дитину від всіх претензій з боку інших, але діти привчаються демонструвати свої досягнення, їх цікавить результат, претендують на лідерство, звернути увагу на формування критичного мислення, культури спілкування, слід привчати до відповідальності, умінь співчувати.
*Розважливий стиль - повна свобода дій, особистий досвід придбають власними спробами і помилками, батьки кричать, докоряють, бо вважають , що дитина сама вибирає діяльність по душі, атмосфера вдома тепла, добра, беруть участь у всіх заходах класу, діти шанобливо ставляться до старших,дитина усвідомлює свої помилки, ростуть допитливими, активними, вільно спілкуються з дорослими, протестують проти авторитарного стилю, необхідно інформувати про труднощі, стимулювати інтерес.
*Запобігливий стиль – коли дитина хворіє, або особливості характеру батьків, недовірливі, болісно реагують, бояться ініціатив з боку дитини, виховують інфантилізм, уникання від труднощів, мало уваги вихованню, діти байдужі, зраджують, прагматичні, пасивні, безвідповідальні, слід формувати в батьків культуру адекватного сприйняття власної дитини, корисним є обмін думками, тематичні консультації
*Контролюючий стиль - коли дитина виховується в дитячому будинку чи в родині опікунів, коли тривалий час живе без батьків, в таких сім’яx воля суворо регламентується, методи покарання жорстокі, діти похмурі, схильні провокувати, замкнені, часто конфліктують, тривожні, негативно ставляться до критики, треба демонструвати динаміку у навчанні, розвивати інтелект, обґрунтовувати вимоги
*Співчутливий стиль – умовою є недостатній матеріальний статок родини, погані побутові умови, відсутність одного із батьків, рано розпочинає трудову діяльність, замкнені, насторожені, не бажають говорити про себе, батьки вчать пристосовуватися в житті, діти мають багатий внутрішній світ, серйозні, сумлінні, гарно дружать, досягають мети, слід виховувати ініціативу, допомагати зміцнювати своє становище в колективі
*Гармонійний стиль - дитина бажана, росте в теплій, дружній атмосфері, дотримуються традицій, спільні ігри, розважливі, чуйні, активні, безстрашні, самоконтролюються, відповідальні, простодушні, батьки з гіпер почуттям обов’язку, але діти страждають від обмеженої ініціативи.