Наступна подія
Канікули
|
Головна » 2019 » Жовтень » 30
Технології розвитку критичного мислення —
один із шляхів виховання активної особистості
Сучасна освіта вимагає змін. Навчання має стати ефективнішим, коли ми візьмемо за основу кращі здобутки минулого й впроваджуватимемо нові технології. Це у свою чергу забезпечить формування творчої особистості та стимулюватиме розвиток критичного творчого мислення здобувачів освіти. У цій ситуації на допомогу мені приходять активні та інтерактивні методи навчання.
Застосовую стратегії розвитку критичного мислення, щоб освітній процес відповідав вимогам сучасності. Адже це один із шляхів виховання активної особистості, засіб розвитку творчих здібностей дитини.
Завдання моєї професійної діяльності — досягти мети уроку шляхом зацікавлення учнів, які щодня відчуватимуть радість і задоволення від навчання.
Власний досвід свідчить про те, що використання інноваційних технологій допоможе досягти успіху тільки тоді, коли, розвиваючи свої здібності, учень задовольнятиме пізнавальні потреби. І тут мені допомагають стратегії розвитку критичного мислення, оскільки молодші школярі постійно відчувають потребу в ігровому спілкуванні. А групова робота для них — це перша можливість самовиразитись і самоствердитись.
Застосування технологій розвитку критичного мислення під час вивчення навчальних дисциплін як на уроках, так і в позакласній роботі, створює додаткову мотивацію до навчання. Учні добре засвоюють матеріал, тому що їм цікаво здобувати освіту.
ФОТОЗВІТ
Класовод 3-А класу Андрусіва Т. В.
|
Бал хризантем - 2019
24 жовтня в нашому навчальному закладі за ініціативи екологічної студії відбулося чудове осіннє свято – «Бал хризантем».
У вазонах, у букетах, у різноманітних композиціях завітали до «Сузір’я» різнобарвні хризантеми. Вони сяяли всіма кольорами веселки, вражали формою і красою. Фантазували всі – від директора Кудіної Н.С., її заступників Карпій А.М., Пересипкіна Т.С., Рябцун І.М., Гур’єва О.М., вчителів, завідувачки БІЦ-ом Білодід Л.І., батьків, учнів старшокласників до найменшого першокласника. Всі ми разом створили чудову атмосферу спілкування з осінньою Королевою, квіткою Сонця і любові, неповторною хризантемою. Кожен експонат виставки вражав оригінальністю, витонченістю, тому збирав біля себе багато зацікавлених відвідувачів. Зачарований погляд дітей і дорослих говорить сам за себе: захід чудовий і має право на традицію.
Дійство розпочалося з самого ранку. У святково прикрашеному холі другого поверху під звуки класичної музики з’явилися перші відвідувачі. Всі перерви на виставці було дуже людно: дорослі і малі проводили екскурсії, фотографувалися з костюмованими персонажами балів XIX ст., проводили презентації композицій, обговорювали питання вікторини, танцювали, робили селфі.
Після 5-го уроку «Бал хризантем» вступив у фінальну, святкову частину – відбувся годинний гала-концерт. Розпочався він виступом членів екологічної студії, які у віршованій формі розповіли про історію хризантем, їх походження і поширення країнами світу, про їх неповторну красу (Корчак А., Мірошниченко І., Малінка І., Петрова К., Клименко К.).
Естафету балу прийняв Віденський вальс у виконанні призерів Всеукраїнських змагань зі спортивно-бальних танців, учнів опорного закладу Пакети Л. і Дмітрієва С. Далі звучала іспанська мелодія про хризантеми у виконанні Реміги А.
Красою поетичного слова вражали присутніх О.Д.Будім – вчитель зарубіжної літератури, А.Хелемендик, С.Кульбачна, М.Покидько. Їх поетичні композиції оспівували неповторність, витонченість хризантем, та висловлювали безмежну любов людей до цих чудових квітів.
Завітали на бал і квіточки-першокласниці, вони подарували присутнім ніжний «танець квітів» під китайську мелодію.
Пакета Л. і Дмітрієв С. подарували присутнім ще один танок – аргентинське танго. А Рись М. принесла на наш Бал настрій бразильського карнавалу. Її «Ча-ча-ча» запалило всіх присутніх і зірвало масу аплодисментів.
Завершився бал, як годиться, вальсом. Його подарували для всіх глядачів члени шкільного парламенту – Владімірова Д., Крячко І., Петрова К., Тарасевич А.
На завершення балу керівник екостудії Коршун А.Я. подякувала всім, хто долучився до проведення і підготовки балу, за активну позицію, за знайдений час на хорошу справу у щільному життєвому графіку!
ФОТОЗВІТ ВІДЕО
...
Читати далі »
|
Дитинство без образ і принижень:
як протидіяти булінгу в освітньому середовищі
#СТОПАГРЕСІЯ
Природою булінгу є агресія, і, на жаль, ми не завжди встигаємо вчасно працювати на випередження. Для якісної взаємодії всіх учасників освітнього процесу треба розуміти, хто з них може давати сигнали тривоги, а хто може попередити негативні явища. Саме тому 29 жовтня в КЗ «ОЗЗСО «Сузір’я» було проведене практичне заняття для вчителів «Дитинство без образ і принижень: як протидіяти булінгу в освітньому середовищі».
Педагоги отримали інформацію про особливості агресії в дітей; навчилися аналізувати агресивну поведінку та коректно на неї реагувати, виконуючи різні вправи.
Усі представлені види роботи сприяли підвищенню фахового рівня, професійної компетентності вчителів. Корисний досвід та позитивні емоції були невід’ємною частиною заняття.
ФОТОЗВІТ
Практичний психолог О.В. Соловей
|
У вівторок, 29 жовтня, був проведений тренінг для вчителів «Ключові уміння ХХІ століття», розроблений Британською Радою. Підготувала і провела тренінг учитель англійської мови Саєнко О.М.
Було розглянуто 2 ключових уміння:
- Співпраця та спілкування.
- Критичне мислення.
Стосовно 1-го питання, учені наголошують, що основою навчання майбутнього має стати робота в групах. Це дає школярам можливість навчитися слухати одне одного, не боятися висловлюватися, домовлятися, за потреби йти на поступки, відчувати себе частиною одного цілого й нести відповідальність за результат.
Учителям було запропоновано об’єднатися у групи по 4 учасника й виконати спільне завдання: почергово відтворити у своїй групі всі 4 етапи роботи з текстом (читання – переказ – стислий переказ – аргументація).
Учасники жваво розпочали роботу. Стояв робочий шум: хтось жартував з текстів, хтось не погоджувався зі змістом прочитаного, інші занурилися у спогади й почали наводили приклади із власного життя. Потім я проаналізувала роботу учасників, і ми разом поміркували над тим, як можна застосувати цей метод роботи на уроках з різних шкільних предметів. А також формували способи оцінювання такої роботи.
Стосовно 2-го питання, критичне мислення дає людині відчуття свободи власної волі, уміння бачити проблему під різним кутом, не брати на віру все, що чуєш, а аналізувати і приймати власні рішення.
Учителям було запропоновано написати власну казку від імені певного персонажу. Наприклад, «Попелюшка» від імені Мачухи або «Червона Шапочка» від імені Вовка. Казки вийшли настільки незвичайні, що можна просто порадіти такій фантазії та неординарності вчителів!
І на останок ми переглянули уривки з художнього фільму «Суспільство мертвих поетів» як приклад бачення проблеми під різним кутом. Ми, звичайно, обговорили побачене. Я рекомендувала переглянути його при нагоді.
Наша зустріч була плідною й невимушеною. Думаю, присутні не змарнували свій час.
...
Читати далі »
|
3 21.10.19 по 25.10.19 в навчальному закладі було проведено тиждень "Природничі науки в житті людини".
Хімія - одна з найцікавіших наук про природу... Як пройшов тиждень хімії ДІЗНАТИСЯ
|
Традиційним вже стало проведення в нашому опорному закладі тижня біології та хімії. Було заплановано та проведено багато цікавих заходів.
Віртуальна мандрівка «Життя – це мить, зумій його прожити»
Цей захід був проведений для учнів 10-х класів з метою розширення знань учнів про руйнівні наслідки куріння тютюну, вживання алкоголю та наркотиків, пропаганди здорового способу життя.
Епіграфом заходу були обрані слова Авіцени: «Головним скарбом життя є не землі, що ти завоював, не багатство, що у тебе в скринях… Головним скарбом життя є здоров’я, і щоб його зберегти, потрібно багато що знати…»
В результаті проведеної віртуальної мандрівки учні прийшли до висновку: щоб бути здоровим, енергійним, творчо мислити, не вкорочувати власне життя, необхідно боротися за збереження і поліпшення свого здоров’я. Проблеми куріння, алкоголізму і наркоманії, на жаль, є актуальними і сьогодні. Необхідно рішуче відмовитися від цих згубних звичок, зрозуміти, що життя – це найвища цінність і прожити його потрібно гідно. Навіть міцна від народження людина під впливом шкідливих звичок поступово втрачає здоров’я. Шкідливі звички поволі знищують захисні сили організму і, навіть, можуть привести до серйозних захворювань. Людина – сама творець свого життя, тому ми обираємо здоров’я.
Усний журнал «Куріння – бомба уповільненої дії»
«Цигарка – це паличка, на одному кінці якої вогник, на іншому – дурень»
Нічого в світі не дається так дешево і не цінується так дорого як здоров’я. Всі його намагаються зберегти і мало хто про нього дбає. Найпоширенішою проблемою, яка переслідує всю молодь є куріння.
20 жовтня учні 10-х класів розповідали учням 8-В класу про тютюн та його шкоду. Адже, саме в тенета тютюну часто потрапляють підлітки, просто наслідуючи когось з дорослих і не думаючи про наслідки. Мільйони людей стають жертвами тютюну лише по одній причині – вони не знають всієї правди та загрози нашому життю.
На виховній годині учні обговорювали історію виникнення та розповсюдження тютюну; пропагували здоровий спосіб життя і застерігали підлітків від необдуманих вчинків, які потім буде пізно виправити.
Ми живемо у складному світі, який постійно нас випробовує на міцність. Здорова, сильна духом людина зрозуміє, що життя – це боротьба, і постарається зробити все аби перебороти спокуси сучасного світу.
Усний журнал «Хліб в нашому житті»
23 жовтня для учнів 4 класів було проведено усний журнал «Значення хліба в нашому житті». Мета заходу з’ясувати роль хліба в нашому житті, дослідити історію хлібопечення, пригадати українські народні звичаї та обряди, пов’язані з використанням хліба, та професії, залучені до виробництва хліба.
Хліб – усьому голова. Мабуть, ці слова ми чуємо багато років, і вони стали звичними буденними. Але до хліба не можна ставитися по-буд
...
Читати далі »
|
#«Healthy Schools: заради здорових і радісних школярів»
Ми живемо не для того, щоб їсти,
але ми їмо для того, щоб жити
– ці слова Сократа були дороговказом на нашій годині спілкування.
Під час заходу ми підтверджували чи спростовували думки про корисність та шкідливість білків, жирів та вуглеводів; брали участь у літературній вікторині «Які з вітамінів є в продукті?» та конкурсі «Загадки про вітаміни»; працювали в групах, складали зразки меню здорового харчування на один день (1-а група – сніданок, 2-га – обід, 3-я – полудень, 4-а – вечеря), користуючись народною мудрістю: «Під час сніданку їж, як король, в обід – як принц, вечеряй – як жебрак»; дискутували про раціон харчування; переглядали презентацію «14 фактів здоров’я».
Година спілкування дала нам змогу вкотре переконатися в тому, що треба берегти своє здоров’я, бо воно – найцінніший скарб!
ФОТОЗВІТ
Мелешко Євгенія, 9-А клас
|
|
|