Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » 2018 » Травень » 08

Методична робота в гімназії - здобутки, експерименти, невикористані ресурси

  «Педагоги не можуть успішно когось учити, якщо в цей  же час  ретельно не вчаться самі» - сказав Алі Апшероні. Ці  слова охоплюють діапазон усієї методичної роботи,  а також самоосвітньої діяльності педагогів гімназії. Час не стоїть на місці, навчання і виховання сучасних дітей, підлітків потребує нових знань, сучасних форм та методів навчання, використання ІКТ та новітніх технологій. Не можливо навчити тому, що сам не вмієш. Саме на таких пріоритетах ґрунтується необхідність у вдосконаленні форм методичної роботи з педагогічним колективом.Всім відома методика Е.Боне «Шість капелюшків» ефективно була застосована під час педагогічних читань. Вчителі результативно застосували цю методику обговорюючи питання « Компетентнісного підходу в процесі модернізації освіти в Україні». Вчителі кафедри початкової школи «Білі капелюшки» підготували лет бук на дану тематику. Виступ «Білих капелюшків» став пізнавальним для всього педколективу і запропонована модель компетентного випускника гімназії отримала схвальні відгуки присутніх.

  Логічним позитивом відрізнялись «Жовті капелюшки» представниками яких стали вчителі кафедри філологічних дисциплін. Вони презентували переваги компетентнісного підходу в освіті.

  Мабуть, найскладніше прийшлося «Чорним капелюшкам», адже їхня місія полягала в тому, щоб знайти критику на адресу питання, яке розглядалося. Вказати на можливі ризики і підводні камені. Ця непроста задача під силу стала вчителям методичного об’єднання природничих дисциплін.

  Дослідниками, які шукали нові поняття та ідеї, досліджували можливості стали «Зелені капелюшки». Кафедра іноземних мов познайомила присутніх з креативним підходом  в освітньому процесі.

  Логіка не можлива без математики, а тому «Червоні капелюшки» - це вчителі математики змогли всім присутнім донести свої погляди щодо питання,яке обговорюється, не вдаючись у пояснення про те, чому це так, хто винен і що робити далі.

  Вміння слухати і чути, а саме головне активно обговорювати найважливіші питання, які виникають під час освітнього процесу, знаходити шляхи вирішення, - ось першочергове завдання педколективу сучасного освітнього закладу.
  Педрада  - це дорадчий орган, чи не найбільш затребуваний орган управління в освітньому закладі.  Педрада в колі друзів, під таким гаслом відбулося   засідання педагогів гімназії. Ошатно прибраний БІЦ радо відчинив двері   педагогічному колективу закладу. Розглядались першочергові питання освітнього процесу гімназії. Слово мали в.о. директора гімназії Кудіна Н.С., заступники директора Чабан Т.М., Карпій А.М., Гур’єва О.М.
Невтримне бажання педагогів гімназії «новому вчитися, та чужого не цуратися» дало результативний врожай перемог в освітянських конкурсах, олімпіадах, змаганнях, МАН.  Бажаємо всім успіхів та нових звершень!

ЗДНМР Карпій А.М.

|: | © suzirya | Дата: 08.05.2018