«Мотиваційні родзинки»
від учителя німецької мови Твердохліб Аліни Олександрівни
#СтратегіяСузір_явді
Так від чого ж залежить навчальна успішність учня? Від його інтелектуальних здібностей та можливостей чи все ж від вміння вчителя цікаво подати навчальний матеріал, змотивувати учнів до навчання та пізнання нового?
Хоча питання досить риторичне, я все ж схиляюся до думки, що саме вчитель здатен перетворити звичайний урок на захоплюючу мандрівку, активними учасниками якої будуть всі діти в класі без виключення. Тому в своїй роботі я завжди стараюся впроваджувати нові прийоми і методи навчання, які б допомогли зробити навчальний матеріал більш доступним для розуміння. Останнім часом я досить успішно використовую в своїй діяльності елементи методу скетчноутингу, а простіше кажучи, особливу техніку конспектування за допомогою графічних ілюстрацій, окремих слів, схем, візуальних зображень. Основна задача «скетчів» зробити громіздкий і важкий для розуміння матеріал більш простим для сприйняття та осмислення.
Разом з дітьми ми часто конспектуємо за допомогою «скетчів» граматичні правила, використовуючи для цього ватман, листок формату А4 чи навіть просто зошит чи словник.
Метод скетча розвиває у школярів уяву, прискорює процес запам’ятовування, сприяє точності відтворення і формує впевненість в собі та власних силах і знаннях. З власної практики можу запевнити, що використання методу скетчноутингу на уроках іноземної мови сприяє підвищенню якості навченості і рівня змотивованості учнів.
Учитель німецької мови Аліна Олександрівна ТВЕРДОХЛІБ
|