«Мотиваційні родзинки»
від учителя англійської мови Марич Олени Миколаївни
#СтратегіяСузір_явді
Щоб мотивувати своїх учнів, спочатку треба мотивувати себе. Для мене найголовніша мотивація – це допитливі очі дітей, їхні досягнення, їхнє очікування чогось цікавого на уроці.
Наші зустрічі завжди починаються з посмішки і вітання «I`m glad to see you!» («Я радий тебе бачити!»). З самого початку уроку ми з учнями створюємо теплу атмосферу в класі. Я приділяю увагу кожному. Діти не бояться до мене звертатися, тому що знають - ніхто не залишиться без уваги.
Разом ми створили правила, які допомагають без страху працювати на уроці: «Помилятися – це нормально, а сміятися над чужими помилками – не гарно». Тому навчаємось, як одна команда.
І все ж – це діти, найголовніше для них гра! Яскраві флешкарти, цікаві презентаціі, роздатковий матеріал з кросвордами, ребусами і різними завданнями допомагають зацікавити учнів. Для закріплення опрацьованого матеріалу використовую яскраву ігрову наочність. Учні виконують завдання біля дошки змагаючись, але у нас завжди перемагає ДРУЖБА. Навіть діагностичні роботи оформленні яскраво і цікаво і, як це не дивно, учні дуже їх чекають.
За свої старання діти отримують схвальний відгук. Для них це дуже важливо, оскільки вони розуміють, що здобуті знання – це результат їхньої праці.
Учитель англійської мови Олена Миколаївна МАРИЧ
|