«Мотиваційні родзинки»
від вихователя ГПД Світлани Вікторівни Босенко
#СтратегіяСузір_явдії
На групі продовженого дня є такий режимний момент - година саморозвитку або як раніше це називали – самопідготовка. Всі ми знаємо, що згідно з чинними нормами у 1 і 2 класах домашніх завдань не задають. Але ж ми розуміємо, що домашня навчальна робота корисна й ефективна, вона допомагає краще засвоїти матеріал, привчає дітей до самостійності, сприяє формуванню почуття обов’язку. І хоча в другій половині дня діти налаштовані на ігрову діяльність, все ж таки я намагаюся їх спонукати, зацікавити, мотивувати до навчальної діяльності. І допомагають мені в цьому ігрові вправи. Такі як «Мандрівка країною слова»: пропоную дітям вибрати якусь літеру і придумати слово, значення якого характеризує успішного учня, якого вони взяли б із собою, подорожуючи Країною слова:
Р – розумний
У – уважний
С – старанний
|
М- мудрий.
Д - добрий
П - працьовитий
|
Ситуація успіху є надзвичайно дієвим важелем у мотивації самостійної діяльності. Підбадьорюю словами «Я вірю, що ти зможеш!», «У тебе все вийде!», «Ти все правильно зрозуміла!», «З успіхом тебе!», «Ви все зможете зробити».
Серед аргументів, що мотивують учнів, я виділяю такі:
- Зростай у своїх знаннях.
- Умій відстояти себе, власну думку.
- Заяви про себе знаннями!
- Пам’ятай, що твої знання – це шлях до успіху!
Вихователь ГПД Босенко С.В.
|