«Мотиваційні родзинки»
від учителя фізики Андрєєвої Юлії Станіславівни
#СтратегіяСузір_явдії
Для мене, як для сучасного вчителя, важливо бути в тренді. Сучасний учень – це учень, що 24/7 живе у своєму смартфоні. Тому найкращим мотиватором для такого учня є залучення до навчальної діяльності різних гаджетів, цифрових інструментів, використання мобільних додатків та соціальних мереж.
Проєктна діяльність – ще один шлях мотивації, що використовую на уроках. Завдяки проєктам учні не просто вивчають певні абстрактні поняття щодо влаштування навколишнього світу, а й безпосередньо випробовують на власному досвіді «як це працює». І це дозволяє учням більш усвідомлено та вмотивовано навчатися.
Дуже часто, заходячи до класної кімнати, учні просять командну роботу. Цей метод навчання їх дуже мотивує. Технології не мають витісняти живе спілкування, вони не можуть повністю замінити досвід роботи в групі, ігрові завдання та емоційну взаємодію.
Учитель фізики Юлія АНДРЄЄВА
|