Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Зимові канікули

 

Календар новин
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Головна » 2017 » Грудень » 28 » ВІДГУКИ ГІМНАЗИСТІВ
13:43
ВІДГУКИ ГІМНАЗИСТІВ

ВІДГУКИ ГІМНАЗИСТІВ про день самоврядування

  27 грудня 2017 року в КЗ «Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я» відбувся день самоврядування - подія, яка докорінно змінила, хоч і тимчасово, шкільну ієрархію – учні зайняли місце вчителів та адміністрації школи.
  Я особисто  був задіяний у цьому заході. Так, у ролі вчителя російської мови та зарубіжної літератури, я провів два уроки в 6-А класі, а також взяв на себе роль класного керівника вищезгаданого класу. У цілому, я вважаю, що зміг впоратися з поставленим завданням, хоча в цьому були певні складнощі.
  Звісно, проблеми у проведенні даного заходу були просто  неминучими, адже діти, до яких проводити урок прийшли такі ж самі гімназисти, просто не здатні на всі сто відсотків сприйняти їх як вчителів. Проте, я впевнений, що дані обставини пішли здебільшого на користь новосформованому педагогічному колективу, адже ми змогли набратися досвіду в спілкуванні з публікою і відчути на собі весь тягар праці вчителя.
  Оскільки участь у самоврядуванні я беру вже вдруге, а,  отже,  маю деякий досвід у педагогічній праці, мені все одно довелось плідно попрацювати і «спітніти », щоб максимально якісно провести свої уроки. На мою думку, цей день самоврядування не пройшов даремно і кожен з моїх колег, і я особисто, отримали безцінний досвід не лише у праці вчителя, а і в такому, здавалося б, банальному, але життєво необхідному вмінні спілкуватися з іншими людьми.
  Мені було приємно брати участь у дні самоврядування, до того ж , я вважаю, що саме такі заходи є одними з тих містків взаєморозуміння і взаємоповаги між учнем і вчителем.

 

 Лашко Антон

*************************************************

  Я провів 2-й і 3-й уроки в 7-В класі (зарубіжну літературу та російську мову ). Так як я брав участь у даному заході й минулого року, то можу порівняти їх. На мою думку, в цьому році я зміг скористатися тим досвідом, який я встиг здобути в лавах гімназії. Сподобалося все, окрім деякий нюансів своєї роботи (та й у класі хотілося б побільше активності!). З нетерпінням чекатиму наступної нагоди переодягнутися у вчителя. Завжди поважав цю, на перший погляд, нудну й легку роботу, за те, що вона приносить користь і вселяє в нас частинку освіти, проводить дотичну до науки й майбутнього. Справді, важко переоцінити ті емоції, які я сьогодні отримав.

Захарчук  Даніїл

*************************************************

  Ранок 27 грудня 2017 р. розпочався по-особливому:  перекличка юних вчителів, потім Надія Іванівна Верещага  нас  люб’язно запросила  до учительської,  де кожен зайняв місце за столом.    Коли емоції стихли, я звернулася до своїх тимчасових колег з промовою. Я сказала , що сьогодні на нас покладена велика відповідальність  і ми повинні гідно виконати поставлені перед нами завдання. Порадила усім  не хвилюватися  і побажала  продуктивного та цікавого дня….
Нарешті настав  довгоочікуваний  для мене день учнівського самоврядування.  Минулого року я вже  брала участь у цьому заході  і була вчителем української літератури в 7 та 9 класі . Оскільки мені дуже сподобалось , я ні хвилину не вагаючись  вирішила знову випробувати свої можливості . Але цього разу вже  в ролі вчителя математики.
  Разом з Гаращенко Альоною Петрівною  ми швидко підготували конспекти, і тому, у мене був час для досконалого  вивчення матеріалів. А Верещага Надія Іванівна вміло керувала всім процесом, тож  всі новоспечені  вчителі були вчасно проінформовані та підготовлені до дня самоврядування.
  Окрім  обов’язків вчителя – предметника,  я виконувала роль директора.
Я була присутня на уроці німецької мови в 6-В класі,  який проводила Малофій Марія. Спочатку дітям було важко сприйняти одинадцятикласницю як вчителя. Але коли вони почали повторювати матеріал, розповідати  домашнє завдання,учні адаптувалися і активно відповідали  на всі запитання.
  Я проводила урок у 8-А класі на тему « Чотирикутники». Спочатку  перевірила домашнє завдання.  Мені вдалось зацікавити дітей,  підготувавши малюнки,  на яких зображувалось, як найелементарніші математичні рахунки використовують у мистецтві. Загалом, гімназисти були дисципліновані,  активно виконували вправи і відповідали на всі запитання.
  Також я викладала математику в 11-А класі. Тема уроку: «Логарифми».  Окремих учнів я попросила  заздалегідь підготувати цікавий матеріал про  роль логарифмів у житті людини, в музиці, фізиці, біології, технологіях. Старшокласників  спочатку було важко налаштувати на урок, але коли вони зрозуміли,  що  ця тема є досить цікавою і важливою,вони стали більш серйознішими .
  Я вважаю, що день учнівського самоврядування є дуже важливим , і його треба обов’язково проводити  щосеместру . Адже це дасть учням можливість зрозуміти їх покликання.
  Наостанок, хочу подякувати адміністрації гімназії та всім учителям за те, що цей захід проводиться, і учням довіряють таку важливу та нелегку місію.

Манелюк Марія , учениця 11-А класу

**************************************

   Я, Лашко Антон Дмитрович, відвідав урок математики у 6-А класі, який провела Коваленко Наталія Віталіївна. Тема уроку: ’’ Побудова стовпчикових і кругових діаграм ’’. Урок було розпочато з невеликої розминки, участь у якій взяли всі учні. Після цього, Наталія Віталіївна почала розповідати учням новий матеріал. Гімназисти активно відповідали, розв’язували вправи біля дошки. Наприкінці уроку вчитель підвела підсумки , виставила оцінки і задала домашнє завдання. Дисципліна на уроці була задовільною.
  Мені особисто, як і учням, урок Наталії Віталіївни припав до душі , адже він був насиченим і цікавим.

 Учитель російської мови та зарубіжної літератури, учень 11-Б класу
Лашко Антон

*************************************************

  27 грудня,  в день шкільного самоврядування, я була вчителем англійської мови в 6-В класі.Тема уроку: "Повторення та узагальнення вивченого". Діти протягом першого уроку спочатку трішки ніяковіли та соромились, але через певний час вони почували себе більш розкутими. В плані співпраці з ними мені було легко, адже я вже їх знала, бо минулого року також вела у них урок. При цьому і сам спосіб проведення уроку допомагав їм в адаптації, адже він був проведений у формі гри-змагання. На моїх уроках найактивнішими учнями були здебільшого хлопці, однак згодом і дівчата звикли до мене. Протягом другого уроку всі діти були активними. Мені було абсолютно комфортно співпрацювати з ними, а їм - зі мною. Тож з уроку ми пішли повністю задаволеними.

  На першому уроці я відвідувала урок української мови у 6-А класі, проведений Ситник Мариною. Діти протягом уроку були активними, з цікавістю сприйняли це нововведення та самого нового вчителя, швидко засвоювали новий матеріал.
Отже, це,  дійсно,  був хоч і не новий, але все ще цікавий досвід для мене. Мені справді сподобався цей день і я сподіваюся, що наступного разу я знову стану вчителем.

Радченко Софія

*************************************************

  27 грудня мені випала нагода випробувати себе у ролі вчителя. Уроки довелося викладати у шостих класах. Тема :"Написання не з іменниками разом та окремо". Уроки проходили у формі "урок-гра", тож сподіваюсь, що учням це полегшило засвоєння нового матеріалу.
  Йдучи на перший урок, я дуже хвилювалася, бо ще ніколи не мала досвіду спілкування з шестикласниками. На щастя, діти прийняли мене, як рідну. Проводити урок було одне задоволення. Учні були дуже активними і раді відповідати, за це отримали гарні оцінки.
  Подаючи щоденники, учні сказали, що їм дуже сподобалось і вони хочуть бачити мене в їхньому класі наступного року.

  Особливу подяку висловлюю  6-А класу, саме вони надихнули мене на подальшу роботу з дітьми.
  Я дуже вдячна усім за взаєморозуміння та повагу. Сподіваюсь на подальшу співпрацю

Ситник Марина

*************************************************

   В КЗ “Оріхівська гімназія №1 “Сузір’я ” вдруге відбувся день самоврядування, у цьому році 27 грудня. Кожен учень , який виявив бажання,  міг зайняти роль вчителя. Мені було доручено викладати урок історії України в 10-А та в 10-Б класах. Підготуватися до уроку мені допомогла Петренчук Любов Володимирівна. 
   Я готувала конспекти на тему “ Україна : події 1919 – початку 1920 р. Наступ Денікіна. Відновлення радянської влади. Визнання Радянською Росією незалежності УРСР. Політика воєнного комунізму”. Початок уроку був присвячений перевірці домашнього завдання, іншу частину я ознайомлювала учнів з новим матеріалом. Рівень підготовки домашнього завдання високий, учні були уважними та активними. Щодо складності праці вчителя , я можу сказати , що ця робота потребує залізних нервів та терпіння. Мені сподобалось відчути себе у ролі вчителя.

Крутовська Віка

*************************************************

    27 грудня 2017 року у гімназії відбувся День самоврядування, в якому я брала участь. Я була вчителем Історії України у 5-А та 5-Б класах. Мені було дуже цікаво спробувати себе у ролі вчителя, бо деяким здається, що ця робота дуже легка. Мені дуже сподобалося працювати з дітьми і я швидко знайшла з ними спільну мову. Перший урок був у 5-А класі, де діти були дуже активними і слухняними. Другий урок у 5-Б класі, де я була класним керівником. З цим класом мені було складніше, складно було налагодити дисципліну в класі. Я дуже вдячна, що мені дали можливість відчути себе у ролі вчителя. З великим бажанням хочу спробувати себе у цій ролі ще раз. Для себе я зробила висновок, що у подальшому я не оберу цю професію. Хочу подякувати нашим вчителям за їх терпіння та велику працю. 

Глущенко Аріана

*************************************************

  27 грудня 2017 року в КЗ «Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я» відбувся день самоврядування. Я була класним керівником 6-В класу. Я отримала велику кількість позитивних емоцій. Також, за сумісництвом,  я вела у свого класу два поспіль уроки Англійської мови, я ніколи не забуду дві години,  які я провела з учнями. Такої зацікавленості уроком я не бачила ніколи. Зрозуміло ,що учні ( та я ) були розгублені, але ми змогли опанувати себе. 
   Я відвідала урок Історії України у 5-Б. Його вела моя колега ( та однокласниця) Глущенко  Аріна. Вона була майже професіоналом своєї справи: ставила обґрунтовані оцінки та тримала учнів зацікавленими весь урок. 

Костирко Поліна

*************************************************

   27 грудня у гімназії проходив день самоврядування. Було обрано великий учительський колектив. Мені випала нагода побути учителем математики та класним керівником.
   Другий за розкладом урок я проводила у 6-В класі. Мені пощастило, тому що діти були зацікавлені у новій для них темі «Діаграми», проявляли свою активність та задавали питання. Щодо поведінки,  то всі учні дотримувались правил, поважали мене та своїх товаришів.
   Наступний урок я проводила у 11-А класі. Більшість учнів були в ролі вчителів, тому під час уроку були присутні близько семи їх однокласників. Тема була не нова для них, але не всі були активними. 
  Кожну перерву я відвідувала 9-Б клас, де я була класним керівником. Слідкувала за провітрюванням класної кімнати та поведінкою. Також я відвідала у цьому класі урок географії. Його проводила Носенко Анна. Усі учні були активними та брали участь у розмові, а також виявляли бажання відповідати по темі нового матеріалу.
  На мою думку, такий захід йде на користь усім, так як ті хто проводять уроки можуть зрозуміти наскільки важко підтримувати увагу всього класу, уміти зацікавити аудиторію будь-якого віку. Також діти будуть ставитись більш уважно до своїх викладачів та не заважати їм під час навчального процесу.

Цюрупович Катерина

*************************************************

  Я, Марусенко Тимур, брав участь у  Дні самоврядування гімназії та виконував роль вчителя екології рідного краю та класного керівника 10-Б класу.
   Я мав лише перший урок у 5-Б класі. В цілому він мені сподобався і атмосфера у класі була позитивною. Але підготовлений мною матеріал закінчився, тому мені довелося імпровізувати і я почав проводити бесіду з учня по про вивчений ними матеріал. Особливо мене порадувала активність хлопців, які з радістю доповнювали мене.
   Як класний керівник я був присутній у своєму класі на другому та третьому уроці. Мене порадувала активність мого класу та сприйняття учнів як вчителів. Атмосфера у класі була позитивною і діти активно розмовляти з новим вчителем.
  Мені сподобався День самоврядування, бо це дає можливість учням відчути всі складності роботи вчителя, що неодмінно змінить їх ставлення до вчителя.

Марусенко Тимур

*************************************************

   Я, Коваленко Наталія, була класним керівником у 6-Б класі. Викладала математику в 6-А, 6-Б класах. Була присутня на уроці англійської в 6-Б класі.  Урок англійської розпочався з невеликої розминки  у формі гри. Діти уважно слухали вчителя  Генюка Богдана, активно відгадували загадки. Наступною була гра з картками, що викликало у дітей велику зацікавленність, адже ігри були для розвитку пам`яті та мови. Гра була напруженою, тому що один відгадував, а команда підтримувала. Було цікаво спостерігати за уроком та бути присутньою на цьому уроці.  
   Це був мій перший рік, коли я брала участь у самоврядуванні. Мені дуже сподобалося вчителювати. Діти були активні, але інколи занадто. Порушувалася дисципліна, доводилось підсилювати голос, після чого учні швидко заспокоювалися. Знання математики в учнів дуже гарні. Вони швидко засвоїли новий матеріал та ми багато чого встигли за урок. У багатьох учнів були гарні оцінки. 
На мою думку, професія вчителя не дуже важка, головне знайти спільну мову з учнями та гарно знати матеріал уроку.

|: | © : suzirya