Меню сайту

Головна » 2022 » Лютий » 18 » ПК ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
22:46
ПК ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Тиждень МІФ

7-9 лютого учні 7-х класів взяли участь у фізичній вікторині, що проходила під час предметного  тижня МІФ. Мета заходу -  поглибити, удосконалити   знання учнів з фізики, формувати вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці, а також через гру виховувати інтерес до фізики як до науки. Учням  пропонувались 4  типи  завдань: знайти зашифровані терміни фізичних величин, відгадати вчених-фізиків за портретами, за твердженнями перевірити розуміння учнями фізичних термінів і процесів. Найцікавішим виявилось останнє завдання – експеримент, де учні власноруч продемонстрували фізичний дослід (відкрити).

Учні 8-х класів почали вивчати розділ фізики «Електрика». Ось так пройшло їхнє знайомство з електричними явищами. (відкрити)