Меню сайту
Форма входу
Наступна подія
Канікули

 

Календар новин
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Головна » Архів матеріалів
« 1 2 ... 22 23 24 25 26 ... 75 76 »

«Мотиваційні родзинки»

 від учителя англійської мови Саветченко Анастасії Юріївни

#СтратегіяСузір_явді

Мотивація - це джерело енергії, яке дає вам сили йти вгору. Діти - це найкраща мотивація для мене. Вони - моє натхнення. Мотивація має вирішальне значення у вивченні предмета. Я впевнена, що більшість викладачів погодиться зі мною.

Основне питання, яке постає переді мною кожен урок: «Як зацікавити?», «Як вмотивувати «невмотивованих»?»

Одним із успішних способів мотивувати своїх учнів до участі в уроці є використання “роботи в парі” або “групової роботи”. Мову найкраще вивчати завдяки тісній співпраці та спілкуванню серед учнів. Цей тип співпраці приносить користь для всіх учнів. Насправді, діти можуть допомагати одне одному під час роботи над різними типами завдань, таких як написання діалогів, інтерв’ю, малювання картин та їх коментування, грання ролей тощо ... Я розділяю своїх учнів на невеликі групи по три чи п’ять чоловік. Це означає, що кожен учасник групи бере участь, а результат групи залежить від усіх. Атмосфера дуже конкурентна, і всі намагаються зробити все можливе, щоб перемогти.

Дослідження з вивчення іноземної мови показали, що учні мають відмінності в оволодінні навичками. Хтось може добре висловлювати ідеї усно; комусь добре вдається грати ролі та наслідувати. Нарешті, комунікативне викладання мови вимагає відчуття спільності, середовища довіри та взаємної впевненості.

Кидайте своїм учням «виклики-челенджі», на які вони будуть відповідати із задоволенням.

Не забувайте, що ми працюємо із «z» поколінням, тому використання мобільних телефонів та інших гаджетів є невід’ємною часиною успішного уроку.

Давайте дітям відпочивати, не будьте завжди безупинним контролером, попрацюйте з ними у парах чи в командах, дозвольте їм відчути «владу» на уроці і тоді результат не змусить Вас довго чекати.

Учитель англійської мови Анастасія САВЕТЧЕНКО

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

Зараз система початкової освіти зазнає суттєвих змін. Важливим завданням НУШ є формування в учнів ключових та предметних компетентностей, необхідних для успішного їх навчання і соціалізації.

Усім відомо, що краще запам’ятовується те, що цікаво та було емоційно забарвлене. У зв’язку з цим перед нами, педагогами, стоїть завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з учнями. На зміну традиційному приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, формування в учнів інтересу до творчої діяльності.

Одним з перспективних методів, які сприяють вирішенню даної проблеми, є лепбук.

Лепбук – це цікава спільна творча гра для вивчення, повторення або узагальнення навчального матеріалу. Створення його допомагає збагатити, закріпити і систематизувати вивчений матеріал.

Так, учні 4-А класу, вивчивши тему «Іменник», працювали над створенням тематичного лепбука.

ФОТОЗВІТ

                                            Класний керівник 4-А класу Тетяна Валентинівна АНДРУСІВА

|: | © suzirya | Дата: 17.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

від учителя фізики Андрєєвої Юлії Станіславівни

#СтратегіяСузір_явдії

Для мене, як для сучасного вчителя, важливо бути в тренді. Сучасний учень – це учень, що 24/7 живе у своєму смартфоні. Тому найкращим мотиватором  для такого учня є залучення до навчальної діяльності різних гаджетів, цифрових інструментів, використання мобільних додатків та соціальних мереж.

Проєктна діяльність – ще один шлях мотивації, що використовую на уроках. Завдяки проєктам учні не просто вивчають певні абстрактні поняття щодо влаштування навколишнього світу, а й безпосередньо випробовують на власному досвіді «як це працює». І це дозволяє учням більш усвідомлено та вмотивовано навчатися.

Дуже часто, заходячи до класної кімнати, учні просять командну роботу. Цей метод навчання їх дуже мотивує. Технології не мають витісняти живе спілкування, вони не можуть повністю замінити досвід роботи в групі, ігрові завдання та емоційну взаємодію.

Учитель фізики Юлія АНДРЄЄВА

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Звіт про провeдeння місячника бeзпeки

в КЗ ОЗЗСО “СУЗІР’Я”

Мeтою місячника було закріплeння знань, умінь і навичок,отриманих під час вивчeння шкільного курсу основ здоров’я та відпрацювання дій дітeй у випадках виникнeння надзвичайних ситуацій, у тому числі пожeж.

Учасниками Місячника бeзпeки були учні та вчитeлі нашого навчального закладу. У межах Місячника бeзпeки проводилися такі заходи:

  • Виставка дитячих малюнків та плакатів на тeму “ДСНС- очима дітeй” та “Обeри життя”.
  • На годинах спілкування та інформаційних хвилинках класними кeрівниками проводяться інструктажі та бeсіди з попeрeджeння пожeж та надзвичайних ситуацій, а також “Дитячі пустощі з вогнeм та іх наслідки”.
  • Вчитeлями основ здоров’я проводяться уроки з використанням прeзeнтацій та відeоматeріалів на тeму “Побутова бeзпeка”, “Бeзпeка осeлі”, “Правила бeзпeки при користуванні засобами побутовоі’ хіміі’, газовими приладами та пічним опалeнням”, “Пожeжна бeзпeка у громадських приміщeннях”, “Правила пожeжноі’ бeзпeки у школі", "Алгоритм дій під час пожeжі в громадському приміщeнні”, “Абeтка пішохода” та інші.

Особлива увага в закладі освіти приділяється здоровому способу життя:

  • Провeдeні години спілкування з практичним психологом Соловeй.О.В: “Здоровим бути модно”, “Жити у частоті”, “Я обираю здоровий спосіб життя”, “Я дію. Навички особистої гігієни розумовоі’ праці”, “Про здоров’я трeба знати - про здоров’я трeба дбати”.
  • Вчитeлями основ здоров’я Бурмак І. М., Короєд О.І., Андрєєвою Ю. С. провeдeні уроки на тeму: “Здоров’я і спосіб життя”, “Чинники впливу на здоров’я”, “Пeрeваги здорового способу життя”, “Формування корисних звичок і навичок”, “Бeзпeка на дорозі”, “Бeзпeка пасажира лeгкового і вантажного автомобіля”, “Нeбeзпeчні вантажі”, “Види ДТП”.
  • У навчальному закладі працює шкільний автобус. Кожного тижня виховатeлeм по підвозу дітeй Бурмак І.М. проводяться інструктажі з правил повeдінки в автобусі під час надзвичайних ситуацій (ДТП, пожeжі).
  • Фахівцeм з охорони праці Кошман Т.І. в навчальному закладі оформлeні стeнди з пожeжної бeзпeки  та розміщeні вказівники напрямку eвакуації  здобувачів освіти в разі виникнeння ЧС.
  • Оформлeний стeнд “Правила дорожнього руху”.
  • В рамках бeзпeки життєдіяльності класними кeрівниками  1-4 класів постійно протягом року проводяться бeсіди сeрeд учнів на тeму  ... Читати далі »
|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

ПРО КОРОНАВІРУС

Наше звернення сьогодні – про коронавірус. Тема, мабуть, набила оскомину, але, ми хочемо вам підкреслити, що хвороба ця страшна і нагадати вам про правила поведінки під час хвороби.

Але спершу про коронавірус як такий (за матеріалами сайту utog.org).

  • Коронавірус – це вірус великого діаметру 400-500 нм. Його комфортне середовище – це слизові оболонки дихальної системи людини.
  • «Летючість» вірусу під час кашляння чи чихання людини – це дистанція 3 метри. Але вірус не літає, він осідає на всіх предметах, що зустрічаються на шляху.
  • На металевій поверхні він здатний жити біля 12 годин. А скільки людей торкнеться металевих поверхонь: ручок, перил? Тому небажано торкатися руками металевих поверхонь.
  • Люди часто торкаються руками (вже брудними) ділянок свого обличчя (ніс, рот, вуха) потирають очі. А саме таким шляхом вірус проникає в організм людини.

Як правильно мити руки. Відео

  • На одязі вірус живе 6-12 год. Тому після прогулянки бажано випрати одяг. Вірус цього типу боїться прального порошку. Верхній одяг виставляйте під прямі сонячні промені (вірус цього боїться).
  • Пийте частіше воду, але не холодну, а теплу – вище +26-27 градусів. Вірус не термостійкий. Холодну воду не пийте.

Як можна зрозуміти, як почуває себе заражена людина?

  • Протягом 3-4 днів може з’явитися сухий кашель. При цьому нема нежитю. (Якщо є нежить і кашель вологий – то це не дія коронавірусу).
  • На 5-6 день вірус оселяється в альвеолах легень. З’являється проблема вільного носового і легеневого дихання. Кажуть: почуття утоплення у воді. Це вже яскрава ознака наявності коронавірусу і людина це вже має зрозуміти.
  • Негайно телефонуйте лікарю. В поліклініку не ходіть. Лікарю треба сказати правду про своє самопочуття і підозру на коронавірус, тоді до вас приїде підготовлений фахівець (або призначить вам час прийому).
  • Не затягуйте хворобу, бо вилікувати важко на пізніх термінах. Затягування виклику медичної допомоги – це однозначно смерть.

Як носити медичну маску?

  • Як правило, носити маску має хвора на будь-який вірус людина (грип, інфекційна застудна хвороба тощо). Носіння хворою людиною маски – це вияв турботи про здорових людей. Але у випадку з коронавірусом дещо не так: маску має носит ... Читати далі »
|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

від вихователя ГПД Світлани Вікторівни Босенко

#СтратегіяСузір_явдії

На групі продовженого дня є такий режимний момент -  година саморозвитку або як раніше це називали – самопідготовка. Всі ми знаємо, що  згідно з чинними нормами у 1 і 2 класах домашніх завдань не задають. Але ж ми розуміємо, що домашня навчальна робота корисна й ефективна, вона допомагає краще засвоїти матеріал, привчає дітей до самостійності, сприяє формуванню почуття обов’язку. І хоча в другій половині дня діти налаштовані на ігрову діяльність, все ж таки я намагаюся їх спонукати, зацікавити, мотивувати  до навчальної діяльності. І допомагають мені в цьому ігрові вправи. Такі як «Мандрівка країною слова»: пропоную дітям вибрати якусь літеру і придумати слово, значення якого характеризує успішного учня, якого вони взяли б із собою, подорожуючи Країною слова:

Р – розумний          

У – уважний

С – старанний

М- мудрий.

Д - добрий

П - працьовитий

Ситуація успіху є надзвичайно дієвим важелем у мотивації самостійної діяльності. Підбадьорюю словами «Я вірю, що ти зможеш!», «У тебе все вийде!», «Ти все правильно зрозуміла!», «З успіхом тебе!», «Ви все зможете зробити».

Серед аргументів, що мотивують учнів, я виділяю такі:

  • Зростай у своїх знаннях.
  • Умій відстояти себе, власну думку.
  • Заяви про себе знаннями!
  • Пам’ятай, що твої знання – це шлях до успіху!

 

Вихователь ГПД Босенко С.В.

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Звіт про проведення акції “16 днів проти насильства”

04.12.2020

Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція “16 днів проти насильства”, яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою. Ось і в нашому закладі дана акція стартувала 25 листопада в Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок. 

Будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням її прав. Так, в КЗ ОЗЗСО «Сузір`я» проведено чимало заходів на формування учнівської свідомості щодо нетерпимого ставлення до насильства.

Розпочали Міжнародну щорічну акцію “16 днів проти насильства” виставкою малюнків учнів 3-8 класів «Ми проти насильства», яка дозволяє об’єднати свої зусилля заради спільної мети: збільшити розуміння та обізнаність про всі форми насильства у співвітчизників, створити в конкретному регіоні або окремій державі соціальний простір, вільний від насильства. Проведення таких акцій дозволяє привернути увагу  громадськості до актуальних для українського суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків.

ФОТОЗВІТ

Зокрема, в КЗ ОЗЗСО «Сузір`я»   акція розпочалася із години спілкування “Ми – різні, але ми –  рівні” з учнями 3 - 6 класів класів. Психолог разом з вихователями ГПД організували флешмоб “Наші пальчики проти насильства”, до якого долучилися і вчителі школи. Схожий флешмоб відбувся і у 1 класі під девізом “Наші долоньки проти насильства”. 

ФОТОЗВІТ

З учнями проведено ряд бесід, присвячених вирішенню конфліктів, запобіганню торгівлі людьми та протистоянню насильству над дітьми з боку дорослих.Учні старших класів переглянули та обговорили відеоролики: «Світ без насильства», «Жорстокість серед підлітків», «Насильство в сім'ї», «Насильство в школі: міф чи реальність», а також зняли власний відеоролик разом із філією №3 КЗ ОЗЗСО «Сузір`я» - «Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім`я на захисті прав дітей».

ФОТОЗВІТ

Продовжуючи тему насильства в сім’ї, з учнями 7-А класу проведено тренінг та анкетування на виявлення насильства.

... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

«Мотиваційні родзинки»

 від вчителя початкових класів Федорчук Юлії Павлівни

#СтратегіяСузір_явдії

Найкраща  мотивація до навчання — зацікавленість. Коли дитина живе в атмосфері підтримки, вона вчиться бути впевненою в собі. Коли дитина усвідомлює мету свого навчання, вона досягне успіху.

  

Сучасні діти - художні натури з високим рівнем уваги, мрійливості.  Вчителю важливо знайти індивідуальний підхід до кожної дитини задля відмінного результату взаємодії в освітньому процесі.

 

Щоб зацікавити дітей до навчання та змотивувати їх, інформацію подаю у формі гри (залучаю казкових героїв у побудову уроку, проводжу квести, заочні мандрівки, подорожі). Використовую матеріал, пов’язаний з яскравими наочними посібниками, образами, спогадами. Залучаю дітей до взаємодії у групах, переміщення по осередках класу, практикуємо метод «Навчаючи - вчуся». За таких умов діти стають  не спостерігачами освітнього  процесу, а активними його учасниками.  

  

Класний керівник 3-В класу НУШ Федорчук Ю.П.

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Рекомендації практичного психолога

учням КЗ ОЗЗСО «Сузір`я» під час дистанційного навчання 

  1. Дотримуйтесь графіка            

Під час карантину важливо підтримувати звичайний розпорядок дня. У вас може виникнути велика спокуса оголосити карантин додатковими канікулами і цілий день  сидіти перед екраном телевізора. Але зміна графіка також може викликати стрес. Корисно буде написати на аркуші паперу або на стікерах докладний розпорядок дня і розмістити його так, щоб ви постійно його бачили. Важливо, щоб у вас були чіткі очікування щодо того, що буде відбуватися упродовж дня – коли буде час для навчання, а коли – для читання й відпочинку. 

2. Підтримуйте контакт з друзями і близькими 

Дуже важливо підтримувати контакт з друзями – це знизить рівень стресу. Також спілкуйтеся з близькими і родичами, яких ви тимчасово не можете відвідати особисто. Використовуйте Viber або інші відеочати, спілкуйтеся в месенджерах і соцмережах.

  1. Влаштуйте танцювальну вечірку   

Запропонуйте батькам разом з вами влаштувати вечірку. Якщо карантин не дозволяє вам гуляти на свіжому повітрі, влаштуйте танцювальну вечірку вдома. Все, що вам потрібно, – знайти в Інтернеті улюблену музику.

 4. Під час карантину використовуйте електронні пристрої з розумом 

До негативного впливу сучасних ґаджетів не відноситься випромінювання, але при неправильному дозуванні  екранного часу і неадекватному його розподілі, їх використання може негативно впливати на нервову систему, зір, сприяти ожирінню і неправильному обміну речовин. Отже, треба знати і дотримуватися певних правил використання цифрових ґаджетів, розроблених медичними працівниками та науковцями.

  1. Беріть участь у домашніх справах 

Домашні обов'язки потрібні для того, щоб здобути навички, які будуть корисні у дорослому житті. Розвиток цих умінь додасть впевненості в майбутньому.

 6. Читайте книги         

Читання знижує стрес. Доведено, що лише шість хвилин читання знижує рівень стресу на 65%. Навіть від нудьги рятує. Цікавий сюжет художнього твору відволікає від проблем та заспокоює.

  ... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 15.12.2020

Шановні батьки!
Адміністрація нашого закладу пропонує вам ознайомитися

з Нормами єдиного мовного та
орфографічного режиму на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури на 2020-2021 навчальний рік
>>>>>

Цим документом регламентовані єдині вимоги до письмових робіт з української мови та
літератури, зарубіжної літератури.

Переглянути документи


З повагою ЗДНВР Карпій А.М.

|: | © suzirya | Дата: 14.12.2020

ОРІХІВСЬКА МІСЬКА РАДА

КЗ «ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ  «СУЗІР’Я»

НАКАЗ

 

  14 грудня 2020                                                                            № 193-о

Про відновлення навчання

для учнів 1-4 класів

та продовження дистанційного

навчання для учнів 5-11 класів

    Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», статті 30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 &la ... Читати далі »

|: | © suzirya | Дата: 14.12.2020

Новини МАН

9 грудня 2020 року на базі КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» ОМР було проведено семінар «Особливості роботи з обдарованою молоддю у рамках Всеукраїнського конкурсу-захисту МАН у 2020-2021 н.р.» з використанням інтернет-ресурсів Google Мeet.

У заході взяли учать учні та вчителі опорного закладу і філій, які займаються проєктною науково-дослідницькою діяльністю.

Про особливості проведення обласного етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН у 2021 році, проблеми у пошуковій роботі та шляхи їх вирішення розповіла завідувачка організаційно-масового відділу (з питань роботи з талановитою молоддю та МАН) КЗ «Центр туризму» ЗОР Олена Шелегеда.

Після завершення семінару були надані індивідуальні консультації з питань науково-дослідницької роботи та особливостей проведення конкурсу-захисту в умовах карантину.

 

 

 

ЗДНМР Інна Рябцун та вчитель математики Альона Гаращенко

|: | © suzirya | Дата: 10.12.2020

Вітаємо Ярмак Анну Сергіївну з перемогою у першому (зональному) турі та виходом у другий (обласний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2021» у номінації «Українська мова та література»!

Колектив КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Оріхівської міської ради

|: | © suzirya | Дата: 07.12.2020

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «УЧИТЕЛЬ РОКУ-2021»

  Захід спрямований на розвиток творчої діяльності педагогічних працівників в оновленні освіти, підтримки нових технологій в організації освітнього процесу. На жаль, не можуть бути всі переможцями, але і тих, хто програв ніколи не буває. Тому що завдяки творчому спілкуванню, учасники конкурсу отримують можливість розширити свої професійні контакти, підвищити майстерність. Учителям постійно треба бути в курсі всіх нововведень. Вони постійно вчаться, удосконалюються, втілюють у життя якісь проєкти та ідеї.
  Цього року перевірити свої сили у конкурсі  «Учитель року-2021», аби отримати нові емоції, вийти із зони комфорту, презентувати свої напрацювання та побачити досвід колег вирішили творчі, натхненні, чарівні педагоги КЗ «Опорний заклад загальної середньої освіти «Сузір’я» Оріхівської міської ради Ярмак Анна Сергіївна (у номінації «Українська мова та література»),  Юйкова Яна Іллівна (у номінації «Математика») та Зєнцова Аліна Вікторівна (у номінації «Трудове навчання»).
Конкурсні випробування першого (зонального) туру в номінаціях «Українська мова та література» і «Математика»: «Дистанційний урок», «Майстер-клас», «Тестування».
 Усі зареєстровані учасники в номінації «Трудове навчання» допущені до участі в другому (обласному) турі конкурсу, який розпочнеться з 15 грудня 2020 року.
Бажаємо успіху нашим конкурсанткам!

    

Фотозвіт

ЗДНМР Рябцун І.М.

|: | © suzirya | Дата: 01.12.2020

Професійне зростання педагогів  «Сузір’я»

  За підтримки Міністерства освіти і науки України, Британська Рада в Україні розробила онлайн - модель професійного розвитку вчителів англійської мови базової школи. Пілотування освітнього закладу відбуватиметься протягом листопада 2020 року та березня 2021 року.
  Вчителі англійської мови Саветченко Анастасія Юріївна та Сєліванова Оксана Василівна  здобувають нові знання на онлайн-курсі «Навчання англійської мови в базовій школі» та беруть участь у заходах платформи Online Teacher Community. Вчителів підтримують фасилітатори, українські вчителі англійської мови - агенти змін, які допомогають їм у професійному розвитку. Анастасія Юріївна та Оксана Василівна отримали доступ до платформи Future English Online Teacher Community platform (OTC) та зареєстровані в одну із п'ятдесяти груп , в якій працюватимуть разом із колегами протягом періоду пілотування. Перша зустріч з колегами навчальної групи відбулась 26 листопада на онлайн - платформі ZOOM.

|: | © suzirya | Дата: 27.11.2020

Усний рахунок та технічний прогрес

  Освітнє середовище Міксіке https://miksike.net.ua/ закінчили змагання з усного математичного рахунку Прангліміне для загальноосвітніх шкіл України у 2020-2021 навчальному році.  Саме дані змагання надали можливість поєднати усний рахунок та технічний прогрес.
  В рамках проведення «Року математики» учні КЗ «ОЗЗСО «Сузір'я» 9-В та 6-А взяли участь в «MIKSIKE (Естонія). Учні із захопленням змагалися та продемонстрували вміння усно обчислювати, адже інтелектуально розвинена людина добре орієнтується в навколишньому світі й робити правильні людські висновки, приймати правильні рішення.
  Серед 1000 учасників в першу сотню по Запорізькій області ІІ етапу ввійшла Піхуля Ольга, 9-В. Кмітливістю відзначилися, такі учні: Перетятько Даніл, Хижняк Давід, Роговський Костянтин (6-А) та Хелемендик Анна (9-В).
  Сайт Міксіке залишається доступним і безкоштовним і  для подальшого вдосконалення роботи з обдарованою молоддю, учні «Сузір’я» продовжать вдосконалювати вміння усно рахувати та готуватися до інших змагань.
  Як результат: багато хто не вміє не те, що помножити, а й додати або відняти елементарні числа в магазині або ще де. Можливо це не так страшно в столітті розвинутих технологій, але саме вміння усно рахувати зачіпає конструкції розума, набагато складніші за звичайні механічні функції. Це стосується розвитку нашого інтелекту. Без вміння усно рахувати - розвиток структури інтелекту.
  Ми щиро вітаємо наших учнів і бажаємо їм найкращих успіхів і подальших перемог.

Вч математики Гаращенко А.П.

 

|: | © suzirya | Дата: 27.11.2020

Все почалося з математики…

 Математик – це винахідник, а не відкривач. Л. Вітгенштейн

  Вивчення математики - це не тільки розв'язування прикладів та задач. Завжди цікаво познайомитися з біографіями вчених, які внесли значний вклад в розвиток математики. Учениці 11 Б класу Лисенко Валерія, Малінка Інна, Клименко Ксенія, під керівництвом вчителя Дейнеги Л. І. підготували цікаві презентації про Евариста Галуа, Франсуа Вієта та оформили стенд про цих вчених.

Вчитель Дейнега Л.І.

 

|: | © suzirya | Дата: 26.11.2020

#стратегіясузір_явдії

  23 листопада 2020 року учні КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Дудка Богдан (9-В кл.), Юренко Софія (9-В кл.), Босенко Ірина (10-Б кл.), Левченко Каріна (10-Б кл.), Литвиненко Юлія (10-А кл.), Владика Ліана (10-В кл.), Покидько Марія (11-А кл.), Клименко Ксенія (11-Б кл.), Чиж Артем (11-Б кл.) взяли участь у міжнародному телемості «Україна-Грузія: історія, культура, сучасність».
  Захід організовано Дніпропетровським державним університетом внутрішніх справ у співпраці з Всеукраїнською асоціацією грузинських спільнот та Обласним центром грузинської культури «Сакартвело».
  У ході міжнародного телемосту обговорювалися перспективи підготовки фахівців зі спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії».

ЗДНМР Інна Рябцун

|: | © suzirya | Дата: 24.11.2020

 #стратегіясузір_явдії

   Шкільна екологічна студія «Перлина України» під керівництвом вчителя біології Коршун Антоніни Яківни посіла почесне ІІ місце в обласному етапі Всеукраїнського юннатівського природоохоронного руху «Зелена естафета».
  Учасники естафети презентували свою роботу за напрямами: «Практична природоохоронна робота», «Просвітницька природоохоронна робота», «Навчально-виховна робота з охорони природи».

 

ЗДНМР Інна Рябцун

|: | © suzirya | Дата: 24.11.2020

Вітаємо з Днем народження

директора КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Кудіну Наталію Степанівну

Сьогодні батьки та діти щиро й сердечно, з побажаннями міцного здоров'я, мирного неба, незгасної творчої енергії вітають з Днем народження директора КЗ ОЗЗСО «Сузір’я» Кудіну Наталію Степанівну.

На плечах директора лежить широке коло обов’язків. Він повинен бути вмілим керівником навчального процесу, незаперечним авторитетом серед колег, добрим наставником для дітей. Усе це може поєднати у собі Наталія Степанівна. Яка за роки своєї роботи виявила високий рівень професіоналізму. Вона - завжди толерантний, витриманий, мудрий керівник, вміє не тільки керувати колективом, а і підтримати кожного у важку хвилину.

Шановна Наталіє Степанівно! Вітаємо Вас із найприємнішим святом – Днем народження!Від щирого серця бажаємо Вам, щоб сонце завжди яскраво світило у Вашому домі, щоб на Вашому життєвому шляху не було ніяких перешкод, щоб Ваші мрії завжди збувалися і ніхто не перешкоджав досягненню поставленої мети. Дорогий директор закладу, вітаючи з цим світлим днем, бажаємо завжди приймати мудрі і справедливі рішення! Нехай вистачає сил, здоров'я, терпіння, нехай улюблена робота приносить тільки радість, а Ваші друзі, співробітники та трудовий колектив приносили Вам лише добрі та хороші новини! Зичимо невичерпного здоров'я, невсипущої енергії, нових творчих здобутків і особистого успіху, миру, добробуту в родині. Бажаємо, щоб у Ваших помислах і діях й надалі панувала мудрість, а у серці - добро й тепло від людської вдячності.

Тож, нехай Вас чекають лише приємні сюрпризи, чудові новини, удача та успіх! Бажаємо Вам, Вашій родині та рідним святкового настрою, радості та Божої благодаті. Нехай надійний колектив підтримує і надихає Вас і надалі у всіх Ваших добрих справах, а Господь Бог дарує многії та благії літа. З Днем народження!

З повагою,

Людмила Левченко, голова батьківської ради КЗ ОЗЗСО «Сузір’я»

|: | © suzirya | Дата: 18.11.2020